☆ Skravletråd Mai ☆

Vi har spist arme riddere til frokost, og snart er det på tide å trille lillebror litt. Så skal kanskje vesla og jeg prøve og se en liten lørdagsmatiné, før det blir mere trilling og dusj og middag og mgp-fest :)

Mgpfest!![emoji1][emoji1] så gøy!! Det har jeg alltid hatt lyst til å være med på![emoji1][emoji1]

Har lite valg, lille her sover best når han trilles, men det er jo bra for helsa mi [emoji28]

Er en i gjengen her som arrangeres, men det har vært hos oss de siste to årene pga barn og ikke barnevakt. I år tar vi lille med i vogna og ser hvordan det går. Han er nabo, så i verste fall triller vi bare hjem. :) veldig gøy arrangement med quiz, avstemning til hver sang, gjette på vinneren osv. Og alkohol så klart, for dem som har lyst. :)
Mi hatet vogna [emoji85] Skrek seg tom for luft :( Ble sjal og bæresele for at jeg skulle få gått litt [emoji14]

Så hyggelig! Mamma og de gjorde dette før, hvert år. Det var kjempegøy og god stemning :D Kos dere masse.

Mgpfest!![emoji1][emoji1] så gøy!! Det har jeg alltid hatt lyst til å være med på![emoji1][emoji1]

Det begynte veldig ironisk da, mest en anledning til å samles og harselere litt med håpløst show :p

Mi hatet vogna [emoji85] Skrek seg tom for luft :( Ble sjal og bæresele for at jeg skulle få gått litt [emoji14]

Så hyggelig! Mamma og de gjorde dette før, hvert år. Det var kjempegøy og god stemning :D Kos dere masse.

Såå kjedelig når det blir sånn da! Vi har jo litt tendenser i bilen, men. Går bra med kortere avstander og god planlegging i forhold til at han er klar til å sove når vi kjører.

Skal nok kose oss ja :)

Skru opp en trampoline[emoji1] hvis du anser det som gøy[emoji23]
Du da?

Vi ser på Ronja Røverdatter, måtte bare dele med deg :p viste seg å være på norsk etter at vi leide den da, såå skuffende for oss, men veslejenta syns det var fint ;p

God formiddag jenter :)

Back
Topp