Ikke i bruk
Forumet er livet
Skal dere noe gøy i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det hørtes kjent ut.Gidder ikkeSist jeg leter etter noe jeg strengt tatt ikke trengte så kostet det meg flere hundrelapper i masse annet jeg ikke trengte på eBay... [emoji12]
Vi har spist arme riddere til frokost, og snart er det på tide å trille lillebror litt. Så skal kanskje vesla og jeg prøve og se en liten lørdagsmatiné, før det blir mere trilling og dusj og middag og mgp-fest![]()
Hørtes ut som en fin dag synes jegKos dere.
Ånei [emoji85] Alt for mange innlegg.. Ble ivrig i tjenesten![]()
Mi hatet vogna [emoji85] Skrek seg tom for luftHar lite valg, lille her sover best når han trilles, men det er jo bra for helsa mi [emoji28]
Er en i gjengen her som arrangeres, men det har vært hos oss de siste to årene pga barn og ikke barnevakt. I år tar vi lille med i vogna og ser hvordan det går. Han er nabo, så i verste fall triller vi bare hjem.veldig gøy arrangement med quiz, avstemning til hver sang, gjette på vinneren osv. Og alkohol så klart, for dem som har lyst.
![]()
Jeg er helt alene hjemme, så jeg holder meg selv i bånd så jeg ikke bruker den tiden på å rydde, men heller meg selv [emoji14] Rydda alt i går, men dukker stadig opp noe nytt. Du da?Skal dere noe gøy i dag da?
Evig og alltid! Men det målet er så fjernt at det blir bare en ønskedrøm... [emoji6]
Jeg advarte meg selv [emoji23]Fort gjort[emoji23] går sikkert fint!
Er svett gitt men nå er rommet snart tømt og i tillegg er det meste bært på loftet eller kastet
Skal dere noe gøy i dag da?
Mgpfest!![emoji1][emoji1] så gøy!! Det har jeg alltid hatt lyst til å være med på![emoji1][emoji1]
Mi hatet vogna [emoji85] Skrek seg tom for luftBle sjal og bæresele for at jeg skulle få gått litt [emoji14]
Så hyggelig! Mamma og de gjorde dette før, hvert år. Det var kjempegøy og god stemningKos dere masse.
Skru opp en trampoline[emoji1] hvis du anser det som gøy[emoji23]
Du da?
RyddeGod dag Kengu[emoji1] hva skal du idag?
He he jaDe er kjempe fine!![emoji7] i en annen bokstav selvsagt[emoji6]
Ha ha du altsåGidder ikkeSist jeg leter etter noe jeg strengt tatt ikke trengte så kostet det meg flere hundrelapper i masse annet jeg ikke trengte på eBay... [emoji12]
Ha ha shop i veiTakk for tips[emoji1] jeg er i shopping-humør[emoji23]
Ikke santMye kult[emoji1]