Er svett gitt men nå er rommet snart tømt og i tillegg er det meste bært på loftet eller kastet
Så godt[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er svett gitt men nå er rommet snart tømt og i tillegg er det meste bært på loftet eller kastet
Kanskje fordi hun har hostet. Ubehagelig uansett [emoji173] Men bra hun ikke virker sykNei, tror ikke det og håper ikke det. Men tror jeg hørte at ho hosta en del før ho kasta opp, sov jo så kan ikke si det helt sikkert. Helt fin form da vi sto opp og dusja og helt i farta i dag, så krysser fingra[emoji4]
Ikke sett annet enn hvitrHmmm.... vet du om de kommer i andre farger? F.eks lilla?
[emoji6]
Ehm egentlig ikke for er to rom tilSå deilig Kengu. Ser du lyset i tunnelen?
Kjedelig. Ville hatt lilla. Det er favorittfargen her i husetIkke sett annet enn hvitr
Det operation spillet er populært så fine gaver i grunnFornuftig![]()
Så kjedelig daNja, snuppa kasta opp i natt så vi måtte opp og skifte på senga også dusje. Men bortsett fra det så bra[emoji28]
Du får leteKjedelig. Ville hatt lilla. Det er favorittfargen her i huset![]()
God morgen alle sammen
Vurderer om jeg skal kjøpe det her til rommet til kengubarnet
Vis vedlegget 225335
Vis vedlegget 225337
Ikke det han starter på men vil ikke avsløre det så derfor tok jeg annen bokstav
God morgen[emoji4] Hatt ei god natt?
Tips, lekekassen har masse gode tilbud nå
Gidder ikkeDu får lete![]()
Så deilig. Jeg har aldri hatt trillebaby, så vet ikke åssen det er å trille en fin tur. Høres ut som dere får en fin dag. Skal dere ha mgp-fest?
Vi burde slått oss sammenEhm egentlig ikke for er to rom til
Kult skal sjekke det ut. Smart å ha liggendeDet operation spillet er populært så fine gaver i grunn
Ha en fin dag
På vei til Leos lekeland vi![]()