Ja ikke santJa det må jo feires![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santJa det må jo feires![]()
Bare hyggeligTakk!
Kos dere!Ha en fin dag
På vei til Leos lekeland vi![]()
Du må huske må slappe av litt innimellom også Sara!Vaske klær.
Brette klær
Gå lang tur i fint vær, nyte det mens det er her for så skal regnet komme igjen. Og bli lenge.
Vaske hus
Handletur
Tror jeg
Nja noe til han og noe gaverHar du kjøpt til kb?
Kos dere masse !Ha en fin dag
På vei til Leos lekeland vi![]()
Det går nok fintÅnei [emoji85] Alt for mange innlegg.. Ble ivrig i tjenesten![]()
Så deilig. Jeg har aldri hatt trillebaby, så vet ikke åssen det er å trille en fin tur. Høres ut som dere får en fin dag. Skal dere ha mgp-fest?Vi har spist arme riddere til frokost, og snart er det på tide å trille lillebror litt. Så skal kanskje vesla og jeg prøve og se en liten lørdagsmatiné, før det blir mere trilling og dusj og middag og mgp-fest![]()
Ikke jeg hellerKjempe!! [emoji23] [emoji23]
Jeg har som regel trua på dere altså, men akkurat der... ikke så mye..
Godt du så det selvÅnei [emoji85] Alt for mange innlegg.. Ble ivrig i tjenesten![]()
På jollyroom på tilbud nåKule, hvor kan man kjøpe disse?
Værsågod å prøv dere, men jeg vedder en tier på at det blir i tøffeste laget for dere.Når du sier det sånn, så frister det å prøve [emoji23] [emoji14]
Hmmm.... vet du om de kommer i andre farger? F.eks lilla?På jollyroom på tilbud nå![]()
Ånei [emoji85] Alt for mange innlegg.. Ble ivrig i tjenesten![]()
Så deilig Kengu. Ser du lyset i tunnelen?Er svett gitt men nå er rommet snart tømt og i tillegg er det meste bært på loftet eller kastet
Ånei, stakar... Omgangssyken?
FornuftigNja noe til han og noe gaver
Kjøpt flere av operation spillet og Pokémon sett
Ja, skjerpings [emoji85]Godt du så det selv![]()
Du da?
MhmVærsågod å prøv dere, men jeg vedder en tier på at det blir i tøffeste laget for dere.