☆ Skravletråd Mai ☆

..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett :o [emoji14]

Kb var invitert hjem til en kompis i kveld så da benyttet jeg og mannen sjansen til å gå ut å spise.
Nå er kb hjemme igjen å jeg har lagt meg på sofaen

Fint å gå ut da? Hva spiste dere?

..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett :o [emoji14]
Men når ungene blir ungdommer da får man sove da [emoji6]

Haha ja, håper på det!

Verstingen for han er peanøtter i allefall. Kan spise mandler, utenfor pollensesong. Men peanøtter da snurper halsen seg raskt. Han har mye kryssallergier, og atopisk eksem. Alt fra jordbær til sjokolade. Men enkelte ting spiser han om vinteren, med forsiktighet, og enkelte ting gir såppass lite ubehag at han spiser det allikevel.

Men kaka hørtes i allefall spennende ut!
Må være utstyrt med allergimedisin da, ja. :) Fort å få i seg noe feil når det blir så mye.
Savner nugatti da. Unner meg litt gratis-sjokade fra coop i kveld, det er noe dritt å smøre når det er varmt. Og langt fra like godt, men er det eneste nøttefrie sjokoladepålegget jeg vet om.

Haha. Elsker det uttrykket. Før fuglene fiser [emoji23] I dag sov lille tiø 08.30 :O

Back
Topp