Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musemor da [emoji54] legg vekk mobilen og hver med mannen nå [emoji6]Sitter i armkroken til mannen med et glass vin og ser på NetFlix.
Jeg er ikke her![]()
Jaa, absolutt. Hva gjør du?Så koselig![]()
Kb var invitert hjem til en kompis i kveld så da benyttet jeg og mannen sjansen til å gå ut å spise.
Nå er kb hjemme igjen å jeg har lagt meg på sofaen
AhaHos en kompis, han er veldig sosial med mange venner [emoji4] kommer snart hjem da [emoji4]
Vurderer å ta kvelden faktiskJaa, absolutt. Hva gjør du?![]()
Men når ungene blir ungdommer da får man sove da [emoji6]..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett[emoji14]
Mobilen???Musemor da [emoji54] legg vekk mobilen og hver med mannen nå [emoji6]
Har lillesøster og kjæresten på besøk![]()
Haha,ja.. Er noen år til det da [emoji14] men da har man noe å glede seg til på den fronten [emoji14]Men når ungene blir ungdommer da får man sove da [emoji6]
Jupp har det [emoji4]Aha
Koselig det da, de har bare godt av å være sosiale![]()
Hatt en fin dag?![]()
Data eller pad/nettbrett [emoji54]Mobilen???
Den ligger nede til lading![]()
Må være utstyrt med allergimedisin da, ja.Haha ja, håper på det!
Verstingen for han er peanøtter i allefall. Kan spise mandler, utenfor pollensesong. Men peanøtter da snurper halsen seg raskt. Han har mye kryssallergier, og atopisk eksem. Alt fra jordbær til sjokolade. Men enkelte ting spiser han om vinteren, med forsiktighet, og enkelte ting gir såppass lite ubehag at han spiser det allikevel.
Men kaka hørtes i allefall spennende ut!
Sitter i armkroken til mannen med et glass vin og ser på NetFlix.
Jeg er ikke her![]()
Å ja, men ja det blir omvendt etterhvertHaha,ja.. Er noen år til det da [emoji14] men da har man noe å glede seg til på den fronten [emoji14]
Jaa enig! Så deiligJepp! bra dag, fint vær og alt det der [emoji14]
Endelig helg!
Og der da?
Å sånt er kjedelig
Haha. Elsker det uttrykket. Før fuglene fiser [emoji23] I dag sov lille tiø 08.30 :O..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett[emoji14]