God kveldGod kveld!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld!!![]()
Sitter i armkroken til mannen med et glass vin og ser på NetFlix.Nei, jeg har lagt merke til det[emoji6]
Så koseligHar lillesøster og kjæresten på besøk![]()
De trenger jeg sikkert alene. Falt litt av jakten på 1500 i frustrasjon over app. Men kommet lenger i candy crush ;-)
Jepp! bra dag, fint vær og alt det der [emoji14]God kveldBra dag?
Det som gikk feil for meg i kveld var at vi fikk den ikke ut fra bollen med varm bunn raskt nokk.
Du kan sette den en 10-15 sekunder i kaldt vann før du tilsetter urtene for å unngå det problemet
Å sånt er kjedeligÆsj[emoji85][emoji29] klarte å kløne til neglelakken[emoji36] Alltid[emoji85][emoji29]
Besøk av lillesøster og kjærestenHva gjør Du?
Du da Kengu?Hva gjør Du?
Jeg også langt igjen enda.De trenger jeg sikkert alene. Falt litt av jakten på 1500 i frustrasjon over app. Men kommet lenger i candy crush ;-)
Ikke så dumt så det ikke er godt for noe liksom[emoji23]
Så koselig!Kb var invitert hjem til en kompis i kveld så da benyttet jeg og mannen sjansen til å gå ut å spise.
Nå er kb hjemme igjen å jeg har lagt meg på sofaen
Så kjipt
Rydder og rydder her og.. Slitsomt. Aldri ferdig. Hva rydder dere?I morgen .å jeg rydde mer
Gleder meg til vi blir ferdige
Om vi ikke klarer det idag er det ihvertfall gjort imorgen [emoji4]Vi klarer detta[emoji6]
Hatt en fin dag?
Hos en kompis, han er veldig sosial med mange venner [emoji4] kommer snart hjem da [emoji4]Er han på jobb?![]()
Du er ikke alene. Skjer alltid her.Æsj[emoji85][emoji29] klarte å kløne til neglelakken[emoji36] Alltid[emoji85][emoji29]
Her skal kb få tømt sitt rom å få litt annen stil