Min mor har vel minst fem kroniske diagnoser. Hun har litt å slite med ja. En lungebetennelse på toppen hjalp ikke akkuratHøres ut som hun har litt å slite med...[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min mor har vel minst fem kroniske diagnoser. Hun har litt å slite med ja. En lungebetennelse på toppen hjalp ikke akkuratHøres ut som hun har litt å slite med...[emoji20]
Hva skal eldste?Syns det er litt rart å sende vekk eldste til å være sammen med "fremmede" voksne hele helgen.
Men må innrømme det, er veldig deilig at det blir tomt for barn mye tidligere på kvelden![]()
Jada, helt grei[emoji1] din da?
Men "aner ikke hva hun gjør" kunne vært greit å få opplæring i?Det året hun ikke kan tar jeg den selv[emoji2] ikke verre enn det[emoji12]
Bør ikke være umuligKlarer vi 10000 her i kveld?![emoji1][emoji2][emoji1]
Ser den. Men super stas for ungene kan jeg se for meg. Vi hadde geiter før [emoji14] Det var leven.
Godt å høreDet gjør jeg[emoji2] paraceten tok det[emoji4]
Hm. Stadig våryr foreldrene dine? ;-)Mamma har 4 barn, alle hadde termin i jan. Kun jeg som orket å vente til rett mnd da![]()
Det var faktisk første stedet hun reiste seg her hjemme.
Syns det er litt rart å sende vekk eldste til å være sammen med "fremmede" voksne hele helgen.
Men må innrømme det, er veldig deilig at det blir tomt for barn mye tidligere på kvelden![]()
Hm. Stadig våryr foreldrene dine? ;-)
Ah, blir greit å finne ut av dét, ja. Får håpe på bra resultater.
Godt med pavlova ja! Så en oppskrift her om dagen med banan, salt karamell og peanøtt, må prøve en gang [emoji849][emoji23]
Vi hadde de som kjæledyr daJa det tror jeg på. Er vel mye mer fjøstid med melkedyr ogsåhar en onkel som driver med geiter.
Klarer vi 10000 her i kveld?![emoji1][emoji2][emoji1]
Godt å høre![]()
Han er på speiderleir, og blir borte i 2 netter
Står egentlig å lager mat, så vet ikke hvor mye jeg kan bidra med
Jeg har august, februar og desember.Skal ikke snakke som fikk et januarbarn selv, og et i februar fra førmen mine var planlagte, i motsetning til mamma sine [emoji39]
Nettleser på mobil så står faktisk ikke antall innlegg på så jeg aner ikke hvor langt vi har kommet
Min mor har vel minst fem kroniske diagnoser. Hun har litt å slite med ja. En lungebetennelse på toppen hjalp ikke akkurat