3D

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
noen som har vært på 3D ultralyd enda? Eller skal? Jeg har vært i uke 26-29 med begge mine barn, og syns det var sååå koselig!:) har fått ny time til "ordinær" ultralyd 24. Mai, da jeg ikke hadde noe god opplevelse med den første i uke 18. Veldig spent på om de har 3D der jeg skal om 2 uker, da er jeg i uke 23/24:D

Jeg får vist 3D på neste ul i uke 28 [emoji173] Aldri vært med på det, så gleder meg veldig [emoji1]

Vi var i uke 28 med førstemann, tror ikke jeg gidder denne gangen :p

Jeg fikk noen 3D bilder når vi var på ultralyd i uke 17. De blir jo ikke like bra som nå, siden babyen ikke er like ferdig da. Men ble fortsatt helt satt ut av hvor fine de var. Ser ut som en trøtt liten apekatt jo :Heartred

(ett av bildene ligger under "våre ultralydbilder" på skjult.

Innen uke 24 på 3D ultralyd? Vi fikk anbefalt å vente til rundt uke 30..?

Jeg fikk beskjed at så sent så ville det være så trangt det var vansklig å få gode bilder.

Vært på to ulike klinikker i to forskjellige byer, begge sa det samme. Var ca uke 23-24 sist svskap, supre bilder. Fikk da også 3D på oul i uke 19 - kjempefint bilde

Denne gangen var jeg i uke 20 pga nyskjerrig på kjønn. Fine bilder nå og

Jeg fikk beskjed at så sent så ville det være så trangt det var vansklig å få gode bilder.

Vært på to ulike klinikker i to forskjellige byer, begge sa det samme. Var ca uke 23-24 sist svskap, supre bilder. Fikk da også 3D på oul i uke 19 - kjempefint bilde

Denne gangen var jeg i uke 20 pga nyskjerrig på kjønn. Fine bilder nå og
Oi da tror jeg nesten jeg må bestille en time snart, så flaks jeg leste dette! :) Er jo kjedelig å "komme for sent" :sorry:

Sniker fra august her! (Termin 30.aug) så hører kanskje til her også! Men mannen hadde sååå lyst på 3D så han fikset surprise time for oss. [emoji108] skal 16 mai, og er da i uke 26. Nærmere sagt 25+2. Er spent på om bildene blir bra da? Har hørt fra mange at de anbefaler å gjøre de rundt uke 27 jeg da.. men får se. Håper dere andre får nydelige bilder av det lille nurket deres [emoji122][emoji122]

Jeg fikk noen 3D bilder når vi var på ultralyd i uke 17. De blir jo ikke like bra som nå, siden babyen ikke er like ferdig da. Men ble fortsatt helt satt ut av hvor fine de var. Ser ut som en trøtt liten apekatt jo :Heartred

(ett av bildene ligger under "våre ultralydbilder" på skjult.

Åå så spennende[emoji1376] apekatt ja[emoji23] er nok litt anna opplevelse litt senere[emoji5]

Sniker fra august her! (Termin 30.aug) så hører kanskje til her også! Men mannen hadde sååå lyst på 3D så han fikset surprise time for oss. [emoji108] skal 16 mai, og er da i uke 26. Nærmere sagt 25+2. Er spent på om bildene blir bra da? Har hørt fra mange at de anbefaler å gjøre de rundt uke 27 jeg da.. men får se. Håper dere andre får nydelige bilder av det lille nurket deres [emoji122][emoji122]

Jeg var sist i uke 26, fikk en veldig god indikasjon på hvordan lille så ut![emoji5] syns det var såå verdt det! Helt sikker på at du får bra bilder om h*n bare ligger rett til[emoji5]

Å? Fikk du ikke se så mye? Håper jeg får se 3d om 2 uker, spent på hvordan den lille ser ut[emoji38]

Joda, fikk fine og tydelige bilder, men jeg fikk jo se den lille når han kom ut, så det holder denne gangen :) Kan bruke de 1700kr på et par freshe sko istedet tenker jeg [emoji28]

Joda, fikk fine og tydelige bilder, men jeg fikk jo se den lille når han kom ut, så det holder denne gangen :) Kan bruke de 1700kr på et par freshe sko istedet tenker jeg [emoji28]

Oi, det var dyrt![emoji44] jeg betalte 900kr de gangene jeg var, hadde nok ikke betalt 1700 nei[emoji28]

Back
Topp