Kjenner liv!

Åååh i dag har det vært en hel masse akrobatikk inni der! Tror kanskje jeg har kjent noe tidligere den siste uken også, men i dag var det ingen tvil! Så utrolig deilig følelse! Er 14 uker på vei i dag =)

Så gøy! Er det din første?

Så gøy! Er det din første?

Min andre =) Kjente det like tidlig sist, men jeg skjønte at det var faktiske spark først etter noen uker, så da var jeg ikke sikker på sparkene før i uke 17.
Skikkelig moro å kjenne den lille inni der <3

Min andre =) Kjente det like tidlig sist, men jeg skjønte at det var faktiske spark først etter noen uker, så da var jeg ikke sikker på sparkene før i uke 17.
Skikkelig moro å kjenne den lille inni der <3

Så herlig :) Jeg er så utålmodig etter å kjenne liv [emoji23] Er min første her, er 13+2 i dag. Jeg kjenner veldig etter hver dag, men enn så lenge kjenner jeg ikke noe.

Eg skikkelig utolmodig her også:p Er 13+5 i dag og førstegangs,så rekner med det går noen uker til:) Kjenner etter heletiden,å av og til er det sånn "oi,var det noe?!",å så kommer det en fis et halv min. etter:shifty::joyful:

Eg skikkelig utolmodig her også:p Er 13+5 i dag og førstegangs,så rekner med det går noen uker til:) Kjenner etter heletiden,å av og til er det sånn "oi,var det noe?!",å så kommer det en fis et halv min. etter:shifty::joyful:

Hahahaha [emoji23]

Jeg har brukt noen dager på å klare å skille små "dunk" fra luft og oppblåsthet! [emoji23] Men i går var det ikke tvil [emoji7][emoji7][emoji1376] Er 14+4 og annengangs!

Føler jeg kjente noe da jeg lå våken i natt. Er akkurat 14uker i dag,men synes det er utrolig tidlig til å være min første:eek: Det kom aldri noe luft ut etterpå heller sånn som det har gjort tidligere når jeg har følt noe (se ovenfor i denne tråden:p) Men selvfølgelig mulig at bare magen jobbet eller noe:) Spennende å kjenne etter uansett:smug:

Gleder meg til jeg kommer langt nok til å kjenne liv. Hadde roet nervene en god del [emoji173]️[emoji27]

Jeg vil også kjenne liv snart! Kjenner etter hver eneste dag og er litt utålmodig ja:hilarious: 13+6 i dag, så håper det kommer om et par ukers tid!

Back
Topp