Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke alene.. Vondt jeg å, åsså verker det konstant i korsryggen hvis jeg går lengre turer..Er det fysisk mulig? Vondt i rompa når jeg sitter og går!!! [emoji54]
Si ifra hvis det har effekt[emoji4][emoji11] Begynner å bli desperat etter noe som lindrer selv [emoji13] Verkende korsrygg er kjedelig så tidligHar varme noe for seg? Nettopp vært på apotek og kjøpt "varmebelte" til korsryggen og håper det blir bedre [emoji14]
Litt lindrende har det vært, men man blir jo ikke noe bedre! Det hjalp derimot veldig på et jeg fryser konstant. Det har jeg ikke gjort i dag [emoji3]Si ifra hvis det har effekt[emoji4][emoji11] Begynner å bli desperat etter noe som lindrer selv [emoji13] Verkende korsrygg er kjedelig så tidlig
Noe positivt da[emoji23][emoji23][emoji108]Litt lindrende har det vært, men man blir jo ikke noe bedre! Det hjalp derimot veldig på et jeg fryser konstant. Det har jeg ikke gjort i dag [emoji3]
Ja, bedre enn ikkeno :-DNoe positivt da[emoji23][emoji23][emoji108]
Vurderer å investere i sånn rispute som kan varmes osv[emoji28]Ja, bedre enn ikkeno :-D
Sikkert ikke dumt. De jeg kjøpte i dag var sånn engangs som varer i 8 timer. Genialt, men blir vel dyrt i lengden. Så må skaffe meg noe sånt noe selv [emoji4]Vurderer å investere i sånn rispute som kan varmes osv[emoji28]
Hva jobber du med da? Jeg sitter på kontor hele dagen, og i dag har det vært utrolig mye vondt.. så har ikke fått jobbet så mye siden jeg må røre på meg hele tiden. Ikke bra [emoji50] Har lest litt nå etter jobb, og skjønner at det er fullt mulig å få det så tidlig. Hadde ikke tegn til bekkenvondter forrige svangerskap.. fikk prolaps etter fødsel og er ryggoperert, så ryggvondt er jeg vant til men. Det er at det går ned i rompa som gjør så svin vondt [emoji43]Har lest masse om det og det er mulig å få bekkenløsning så tidliger 4+6 i dag og har så vondt. Sist fikk jeg det i uke 23. Skal til kiropraktor i morgen. Håper det bare er noen låsninger som det går an å gjøre noe med, ellers blir det fysio fremover og er redd det blir vanskelig med jobben
![]()
Hva jobber du med da? Jeg sitter på kontor hele dagen, og i dag har det vært utrolig mye vondt.. så har ikke fått jobbet så mye siden jeg må røre på meg hele tiden. Ikke bra [emoji50] Har lest litt nå etter jobb, og skjønner at det er fullt mulig å få det så tidlig. Hadde ikke tegn til bekkenvondter forrige svangerskap.. fikk prolaps etter fødsel og er ryggoperert, så ryggvondt er jeg vant til men. Det er at det går ned i rompa som gjør så svin vondt [emoji43]
Har allerede hjemmekontor 2 dager i uken fra før, så kanskje øke dagene etterhvert med det daJeg jobber også på kontor. Vondt å sitte for lenge. På slutten av forrige svangerskap måtte jeg ha hjemmekontor så jeg kunne legge meg i senga mellom telefonene. Beste er å få henvisning fra legen så man kan få hjelp hos fysioterapeut så tidlig som mulig. Skal be om det om det ikke hjelper meg kiropraktor.
Jeg og har hatt et svangerskap med ekstrem kvalme. Og det meste er vell egentlig bedre enn detHar allerede hjemmekontor 2 dager i uken fra før, så kanskje øke dagene etterhvert med det daGår alt til naprapat fra før jeg ble gravid og han fungerer som både kiro og fysio, så da har jeg vel allerede de mulige tiltakene i orden ser det ut til
Forrige svangerskap var jeg sykmeldt hele veien pga ekstrem kvalme, så jeg kan jo "håpe" at den er byttet ut med dette denne gangen [emoji23]
Ingenting er værre enn kvalme nei!! Så jeg kan jo håpe at dette blir mitt problem denne gang, for det kan jeg fint takle mye bedre enn spy [emoji23]Jeg og har hatt et svangerskap med ekstrem kvalme. Og det meste er vell egentlig bedre enn det
Håper du ikke blir så mye hardere rammet enn det du er nå![]()