Fordi alle skal få seHvorfor ikke?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi alle skal få seHvorfor ikke?[emoji4]
Prøver. Hjalp ikke med nattverd i dag. [emoji23][emoji85]Lykke til Spyro [emoji170] Ta det med ro!
Hjelper ikke egentlig noen av oss om jeg blir forbanna heller. Da går vi resten av dagen også. Orker ikke det.Fy da hadde jeg blitt sint[emoji31]
[emoji23][emoji56]Noen fordeler fører det med seg[emoji12]
Ah. Ganske tidlig på den da jaStår alltid opp kl 0530 når jeg skal på jobb[emoji2]
Så godt det da [emoji4]Ja, stakars. Var så sliten. Nå har vi badet, og jeg fikk til og med dusjet så da er dagen litt lysereHun er mer fornøyd. Nå kommer snart samboer, så må vi ut en liten tur.
Hva sier storesøster da?Alt ute nåMen alt er tilgjengelig for hu på dagtid hos søstra nå da. Så er ikke sånn at vi kvitta oss med de heller.
Så du torturerer han som straff? [emoji6]Du spør godt. Han måtte stå opp litt tidligere visstnok. Verste er at han sovna like fort. Mens jeg har vært nå våken allerede i snart 12 timer... [emoji13]
Tok ikke lang tid fra du postet da [emoji4]Ringte meg opp etter 25 min
Å valper [emoji7]Jaja. Ut igjen da. Fått i oss noe mat nå. Bort til mamma. Unga skal få hilse på valpene for første gang. Så det blir nok stas da![]()
God morgen alle sammen![]()
På grunn av mye snø og sommerdekk på bilen ble det en ikke helt planlagt feriedag i dag
God morgen![]()
Har visst 8 tråder
Joda [emoji14] Han sa han spøkte. Tror han ikke gitt [emoji23]
Ikke egentlig.Hatt en fin dag jenter?
Så utrolig trist.Ikke egentlig.
Mamma innlagt på legevakta med dobbeltsidig lungebetennelse....