Eurovision

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Noen av dere desemberventere som ser på melodi grand prix hvert år? [emoji4] Heier dere på noen bestemte eller ikke hørt sangende enda? Såg dere kvalifiseringen igår? Ska dere se imorgen?

Jeg pleier å dra på årets største og beste fest hos en kompis. Ser frem til det på lørdag [emoji4] Vi begynner med å grille før showet og etterpå så går de såkalte ecpertene opp i stua og vi andre forblir på kjøkkenet og terrassen hvor vi vitser og koser oss.

Jeg glemte å se igår, men tar det på nrk-appen imorgen formiddag.

Eneste som er kjipt i år er at de ikke tegnspråktolker i år! Det er skuff!

Vi ser alltid, blir ingen vin i år[emoji23][emoji51][emoji41] men vi ser alikevel! Vi ser ikke på programmene i forkant, syns det er greit å høre alt for første gang i finalen[emoji4]

Vi skal se i morgen og finalen på lørdag. Samboeren skulle visst sprette en vin eller champagne flaske :). Blir nok cola med isbiter på meg :)

Jeg må se sangene på forhånd for å forberede meg på å danse som en galning etter selve finalen [emoji23][emoji23][emoji23]

Digger MGP. I fjor skulle jeg arrangere mgp-fest, som endte opp i å bli en del av utdrikningslaget mitt! Det var utrolig gøy.

I år skal vi se finalen fra Kroatia, så vi tenker å stemme på Norge [emoji39]

Åååå eeeeelsker ESC. Har hørt på årets låter ved hver eneste anledning siste ukene. Pleier å feire med venninne. Må vel fortelle henne hvorfor det ikke blir sprudlevann i år:p

Noen som har en favoritt? Jeg tror og håper på Italia.

Digger MGP. I fjor skulle jeg arrangere mgp-fest, som endte opp i å bli en del av utdrikningslaget mitt! Det var utrolig gøy.

I år skal vi se finalen fra Kroatia, så vi tenker å stemme på Norge [emoji39]
Håper vi kommer i finalen!

Åååå eeeeelsker ESC. Har hørt på årets låter ved hver eneste anledning siste ukene. Pleier å feire med venninne. Må vel fortelle henne hvorfor det ikke blir sprudlevann i år:p

Jeg har ikke rukket å høre alle enda, men ser det er flere som liker italia i år [emoji4]

Ingen favoritt enda, har ikke hørt alle sangene :). Håper et land som ikke er så langt vekk så jeg og samboeren kan dra på finalen neste år :), med svigers som barnevakt :)

Jaa! Heier selvfølgelig på Norge. Usikker på om jeg blir å se delfinale i dag da :p

Skal se finalen på lørdag :) nesten litt synd jeg ikke kan drikke, det er mye mer morsomt med litt alkohol :P

Jeg ser på mens mann og barn sover :). Samboeren begynner tidlig på jobb i morgen :p, men finalen skal vi jo se sammen :)

Back
Topp