Brrr...

[emoji1384] Jeg fyrer og fyrer, min kjære sitter i sofaen i T-skjorte og boxer.. Jeg med ullabber, ullundertøy og dyne..

Jeg er egentlig skikkelig varm, men fryser alltid på tærne og hendene og innimellom blir jeg så kald at jeg må ha pledd og dyne for å få varmen igjen [emoji23]

Da endte jeg opp m termosokker på i senga i kveld[emoji23][emoji23][emoji23] resten av kroppen koker, mens tær og fingre er iskalde [emoji85][emoji23]

Jeg fryser! Selv om puppene mine er varme, samboeren syns dette er veldig fascinerende[emoji28], så fryser jeg ofte.

Jeg fryser! Selv om puppene mine er varme, samboeren syns dette er veldig fascinerende[emoji28], så fryser jeg ofte.
Ja hva er greia med de puppene [emoji28][emoji28][emoji28] Mine er også skikkelig varme, og ømme da[emoji21][emoji21] Rare greier altså[emoji23]

Jeg fryser skikkelig eller er glovarm, må regulere hele tiden med hva jeg har på.

Det kommer av at kroppstemperaturen steg litt da vi ble gravide og kroppen prioriterer å ha god blodgjennomstrømning til livmor (kanskje puppene også siden de gjør seg klar til amming?) slik at embryoet /fosteret har best mulige vekstvilkår.
Hendene og føttene våre er det ikke så nøye med nå, babyen har første pri.
Har iallefall lest dette en plass :)

Og at etterhvert blir kroppen vant med temperatur -forskjellen, og da blir mange gravide varme.

Jeg fryser skikkelig eller er glovarm, må regulere hele tiden med hva jeg har på.

Det kommer av at kroppstemperaturen steg litt da vi ble gravide og kroppen prioriterer å ha god blodgjennomstrømning til livmor (kanskje puppene også siden de gjør seg klar til amming?) slik at embryoet /fosteret har best mulige vekstvilkår.
Hendene og føttene våre er det ikke så nøye med nå, babyen har første pri.
Har iallefall lest dette en plass :)

Og at etterhvert blir kroppen vant med temperatur -forskjellen, og da blir mange gravide varme.
Satser på temperaturen jevner seg ut etterhvert da:-)

• Liker
Reactions: Ada
Jeg er til vanlig frostpinn. men nå er det enda verre.
Jeg trener i terapi basseng som egentlig er veldig varmt og godt. Men nå klarer jeg å fryse der også :wtf:

Jeg er til vanlig frostpinn. men nå er det enda verre.
Jeg trener i terapi basseng som egentlig er veldig varmt og godt. Men nå klarer jeg å fryse der også :wtf:
Vi får satse på skikkelig sommer så vi får masse varme de første månedene nå før kroppstemperaturen regulerer seg [emoji4][emoji108]

Ja vi får håpe det. Kjenner det blir veldig godt å dra bort om 3 uker:D Da er jeg garantert 7 dager uten å være kald;)
Det blir nok bra godt ja[emoji7] Vi har ferie i september i år så jeg håper på sommer snart.. eller bor i Trondheim så skal vel være glad det bare blir litt stabil varme og oppholdsvær[emoji23][emoji23]

Må kanskje være puppene som jobber for å gjøre seg klare til det de er der for[emoji5] de har endra seg litt allerede
Ja spørs ja[emoji23][emoji23] Mine har blitt større også[emoji21]

Samme her i Bergen. Vi har i hvert fall ikke snø som Østlandet :laughing014
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Nei, for en gangs skyld[emoji108] Fornøyd m den[emoji4][emoji108]

Back
Topp