☆ Skravletråd Mai ☆

Er det bare Android som sliter?[emoji15] ingen problemer med min iPhone ...

Lurer på det er android ja, for da Tamara spurte om alle sliter enda på søndag så varte alle med android at ja, vi må logge inn tusen ganger mens alle med iphone svarte ja, vi får jo ikke varsel. Vi med android får heller ikke varsel, men det er jo peanuts i forhold til det vi SLITER med... ;)

Travel dag igjen for deg[emoji2] håper du kom i mål?

Vel, tydde og vaske, vaske og brette er jeg aldri i mål med. Men kake og fotball og middag og lekser er gjennomført i alle fall :)

Noen få av de ferdige er greie. Men langt i fra alle. Hjemmelaga er best [emoji7]

MEN likte godt denne
9befc414117dc2f0374fcb590be351a3.jpg

Er først de siste par årene jeg har begynt å spise potetsalat i det hele tatt :p

God kveld ! Må si jeg har gjort mye i dag! Vaska gulv, laga middag, trent 1 dag med 30 Day shred og vært på tromme øvelse

God kveld ! Må si jeg har gjort mye i dag! Vaska gulv, laga middag, trent 1 dag med 30 Day shred og vært på tromme øvelse

Flink! Har også tenkt på å ta opp shreddinga igjen, er så fin treningsøkt. Passe til en daglig dose :)

Flink! Har også tenkt på å ta opp shreddinga igjen, er så fin treningsøkt. Passe til en daglig dose :)

Det er helt grusomt :p prøvde det med etter fødsel med storesøster, og da greide jeg ikke lenger enn dag 7. Men visste ikke om at du skulle ha pauser osv da. Så trente 7 dager i strekk :p

Back
Topp