Gleder meg ikke til å stå ute i øs pøs
Har du ikke paraply?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg ikke til å stå ute i øs pøs
Nei. Noe som ble påpekt fint i dag... Minste har fått hjem ymse sanger å øve til 17.mai... Jeg sang med for å lære hu. Mannen kom hjem og saKan du ikke det da?![emoji23]
Nå er vi på vei hjem fra mormor, hatt det veldig koselig. Lillebror sover i baksetet, og vesla skravler om en overnattingsfest vi har lovet at hun skal få ha en gang i fremtiden når kjelleestua er klar til bruk. Sliter litt med å legge det bort, selv om det sikkert er et par år til![]()
Var ikke dette været jeg ville komme hjem til![]()
Blir sprø. Hver gang 6åringen endelig er grei å legge... snur hu om og blir tulling. Skal leke og alt. Jeg blir sur. Mye tulletid på hu. Rett før jeg griner i ren frustrasjon. I morgen renser jeg rommet. Driter i hylinga. Hu får legge seg uten leker på sitt rom.
Gjerne hu endelig kan legge seg uten tull da.
Men vi alle vet det varer kort periode før hu er tilbake til å kødde om kvelden og jeg sitter grinende nede i stua av frustrasjon igjen.
- Lover mamma. Skal legge meg fint.
Betyr nada når hu sier det. Hu glemmer det like fort som når jeg går ut av rommet hennes.
Høres sånn ut [emoji87]
ÅneiEndelig hjemme, ammer lillebror i søvn nå. Han sovnet såå fint i bilen i sted, men det varte bare et knapt kvarter av den to timer lange kjøretimen, for jeg slapp en smyger, og da peiste mannen opp begge vinduene helt, så ungen våkna. [emoji35][emoji35]
Da klaginga gikk over til gråting sa jeg at mannen fikk værsågod å sette seg bak med ham. Så han var våken til vi kom hjem, med mye kjeft og klaging. Nå er mor surrete i hodet etter lang dag med mye lyd. Syns det piper i ørene. [emoji28]
Hihi, gleder seg da![emoji7]
Ja. Bare flytte de til søstras rom. Kan fremdeles leke med de. Men på soverommet får det bli borte vekk gitt. Det blir for mye distrasjoner for hu tydligvis [emoji13]Orker ikke gå tilbake for å få sitert rett, men tror du gjør lurt i å renske soverommet til ungen.ikke for straff, men for å skape et godt sovemiljø.
Nei. Noe som ble påpekt fint i dag... Minste har fått hjem ymse sanger å øve til 17.mai... Jeg sang med for å lære hu. Mannen kom hjem og sa
- Du kødda ikke når du sa du ikke kunne synge...
[emoji56][emoji56][emoji56][emoji85]
Håper også det. Hadde aldri dette tullet med eldste. Eldste har alltid vært eksemplarisk å legge... Så syns denne staheten varer fryktelig lenge nå gitt..Så frustrerende når legging blir en kamp[emoji20] veldig trist...
Håper det snur snart[emoji4]
Jeg liker best å synge med musikk. Høy musikk [emoji23]Sånt sier mannen til meg også. Fullt klar over det, gitt. Men jeg LIKER å synge, og det gjør jeg med det nebbet jeg har![]()
Er det bare Android som sliter?[emoji15] ingen problemer med min iPhone ...
Endelig hjemme, ammer lillebror i søvn nå. Han sovnet såå fint i bilen i sted, men det varte bare et knapt kvarter av den to timer lange kjøretimen, for jeg slapp en smyger, og da peiste mannen opp begge vinduene helt, så ungen våkna. [emoji35][emoji35]
Da klaginga gikk over til gråting sa jeg at mannen fikk værsågod å sette seg bak med ham. Så han var våken til vi kom hjem, med mye kjeft og klaging. Nå er mor surrete i hodet etter lang dag med mye lyd. Syns det piper i ørene. [emoji28]
RonjaR. Var det ikke du som var så glad i potetsalat? Laga en potetsalattråd på matsiden jeg. Alle må gi sin beste potetsalatoppskrift. Løp inn! [emoji23]
Btw. Mangler kun 2 tråder nå![]()
Er det snø hos deg igjen?[emoji849]
Å nei[emoji15] da blir kjøreturen lang[emoji32] Håper han sovner og sover godt nå da så du får slappet litt av før det er natta for deg også[emoji4]
RonjaR. Var det ikke du som var så glad i potetsalat? Laga en potetsalattråd på matsiden jeg. Alle må gi sin beste potetsalatoppskrift. Løp inn! [emoji23]
Btw. Mangler kun 2 tråder nå![]()