Ja, må nok absolutt det [emoji6]Ja kanskje det nå har jeg kommet inn på appen to ganger uten å måtte logge meg på så jeg tror vi har flere symptomer som må sjekkes ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må nok absolutt det [emoji6]Ja kanskje det nå har jeg kommet inn på appen to ganger uten å måtte logge meg på så jeg tror vi har flere symptomer som må sjekkes ut![]()
Med alle problemer som har dukket opp med appen så får jeg endelig sjekka topp 100 lista gjennom appen og har begynt å få alle varsler jeg ber om.... lurer på om appen har dårlige og bra dager .... kunstlig pms..;p
Vært hos tannlegen m3d kb å så kjørt han på skolen.
Jeg skal til sentrum kjøpe plaskebasseng, kylling og brie glemte at jeg fikk svigermor på besøk for et par dager. Så må jeg finne ut hva jeg skal ha til middag frem til fredagGod formiddag[emoji1]
Hva skal du idag?
Godt å høre jeg ikke er alene om det [emoji6] føler mange ikke bryr seg så mye [emoji13]Ja hun er morsom og søt
Her og [emoji23] Var ryddig når jeg og lille var hjemme, helt til han kom hjem, haha. BOM. Støv allergi er kjipt.. Jeg liker også å ha det ryddig, da blir jeg ikke stressa.
God tålmodighet [emoji14]"Alle som har logget inn minst 100 ganger denne måneden, er med i trekningen av...."
Å nå er jeg i mål![]()
Ja :/ men det kommer kanskje en gang?Er det vanskelig?[emoji1]
Ja [emoji23]God tålmodighet [emoji14]
Hahaha Syden ferie?"Alle som har logget inn minst 100 ganger denne måneden, er med i trekningen av...."
God morgen alleI dag våkna lille klokka 4 [emoji23] Hurra. Men i 5-tiden sovnet hun heldigvis igjen. Planer for dagen? Jeg skal prøve meg litt på det evige ryddeprosjektet, men ikke bare bare..
Ja noe sånt [emoji14] Da kan vi dra alle sammen!Hahaha Syden ferie?
Burde være en helt spesiell premie [emoji6]"Alle som har logget inn minst 100 ganger denne måneden, er med i trekningen av...."
Må huske møte i barnehagen i dag
Æsj. Det er ikke koselig [emoji23]Kos deg med rydding[emoji2]
Jeg har vært på BUP med mellomste og nå er jeg på shopping mens vaskedama vasker huset[emoji1]
Jaaa [emoji1]Burde være en helt spesiell premie [emoji6]
Sovnet lille igjen der da?
Så koselig. Og moro å overraske litt da![]()
Kjedelig å brette ja.
Pleddet frister allerede. Her er kaldt i dag! satt på varme, men tror jeg velger "vaske badet" først jeg. Der er varmekabler....
Håper du har sovet godt i natt[emoji2]