>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Mmm. Det er godtOstesmørbrød nam nam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm. Det er godtOstesmørbrød nam nam
Ja satt frem støvsugeren tenkte å få vaska bilen for melkepulver i dag siden den ideen røyk i går ..men må vente til ha lille har stått oppFått vært veldig effektiv da![]()
Sikkert greit å vente litt ja [emoji14]Ja satt frem støvsugeren tenkte å få vaska bilen for melkepulver i dag siden den ideen røyk i går ..men må vente til ha lille har stått opp
Hvilke guttenavn da? [emoji56]Sitter og vurderer guttenavn ..... [emoji14]
Hahaha. Den har garantert gode og onde dager. Hatt en lang ond helg nå da syns jeg [emoji23]Med alle problemer som har dukket opp med appen så får jeg endelig sjekka topp 100 lista gjennom appen og har begynt å få alle varsler jeg ber om.... lurer på om appen har dårlige og bra dager .... kunstlig pms..;p
Stoffskifte, mensen og migrene og en klype selvironi er vel en bra oppdatering av appens funksjon for tidenHahaha. Den har garantert gode og onde dager. Hatt en lang ond helg nå da syns jeg [emoji23]
Alle........ [emoji14] kan liksom ikke finne noe som passer inn....Hvilke guttenavn da? [emoji56]
[emoji23][emoji23][emoji23] Nailed itStoffskifte, mensen og migrene og en klype selvironi er vel en bra oppdatering av appens funksjon for tiden![]()
Åh såpass ja [emoji87] Lykke til. Gjerne det blir klart nå du får se babyen [emoji7] Av og til må det til også heheAlle........ [emoji14] kan liksom ikke finne noe som passer inn....
Hehe ikke santGodt hva som er gjort. Kan jeg være lat resten av dagen [emoji23]
Veldig godtMmm. Det er godt![]()
God morgenGod morgen[emoji295]️
Så kjedeligIkke akkurat usj
Da er vi toI dag er jeg helt zombie zzzz
Det gjør du virkeligJo. Har 5. Og nå over 1600 innlegg. Så godt ann da![]()
Gikk greit hos tannlegen da ?Vært hos tannlegen m3d kb å så kjørt han på skolen.
Regn her også etterhvertGod morgen. Frokosttid igjen. Meldt regn i dagMen ser ut sol fint og opphold nå da.