Her er det ikke middag før rundt kl 17, så venter litt med å lage den.Da var middag i gang. La poteter koke litt før jeg begynner på resten [emoji39]
Det vil ikke ta med enn 15-20 minutter og lage middagen i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ikke middag før rundt kl 17, så venter litt med å lage den.Da var middag i gang. La poteter koke litt før jeg begynner på resten [emoji39]
Håper fysio gir 100% svar
Ups nye sko på vei
Håper jeg ogsåKrysse fingra for det og at du slipper og vente lenge på å få time.
Enkelt kan være fint det da, som de der
Jeg lo jeg og, men først fikk jeg hjertet litt i halsen [emoji85] Man skal alltid ha litt lys til de om natta, nettopp fordi de kan vippe av pinnen i søvne. Hender jeg hører han da også. Men ja, skvatt litt når jeg hørte det [emoji14] Men han flakset opp igjen.Hehe...
Sorry jeg ler men hadde jeg passet en undulat som hadde gjort det tror jeg jeg hadde fått panikk for at den hadde falt om død, eller noe var galt med den.
Har liksom aldri tenkt over at de også sover![]()
Trenger noen sånne ogsåEnkelt kan være fint det da, som de der![]()
Allikevel. Ja, får høre. Fysio kan vel henvise til bilder og h*n ser det nødvendig.Var vel fordi hun mente bilder ikke ville vise noe
Får høre hva fysio sier da
Min og...Min har altfor mye
TakkMen uansett god bedring[emoji4]
Kos degBlir visst sopping istedenfor trening i kveld
Det kan deAllikevel. Ja, får høre. Fysio kan vel henvise til bilder og h*n ser det nødvendig.
Shitt happens [emoji23][emoji23][emoji23]Wæææ hahaha
Sopping?Blir visst sopping istedenfor trening i kveld
Må slutte å shoppeMin og...
HahahahaShitt happens [emoji23][emoji23][emoji23]
Japp. For min del hjelper det å ikke gå hjemme [emoji14]Må slutte å shoppe
Ah. Ja normalt vi også. Vi har svømming i dag for minste. Så må kjøre herifra senest 1730 daHer er det ikke middag før rundt kl 17, så venter litt med å lage den.
Det vil ikke ta med enn 15-20 minutter og lage middagen i dag