Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig hvor fort det forsvinnerSånne ting bør ikke utsettes til siste liten [emoji14]
Kjøpte hårsløyfer med norges farger på i fjor. 3 uker før 17.mai. De forsvant ganske fort de også.
God bedring ! [emoji23] Så jeg burde syns synd på mannen din nå da? [emoji23]Jeg tror jeg har fått mannesyken [emoji23]
Har du noen gang hørt en fugl fise?3 på rappen [emoji85][emoji85][emoji274] Opp før fuglene fisene jo
Ja. Litt nytt og litt arva. Fint detOk da var sommerskoene mine og til storebror bestilt. + babybukse til lillebrornoe nytt må han også få ikke bare arve alt fra storebror
![]()
Gikk det bra?Legebesøk ferdig
Ja, fordi jeg er forkjøla [emoji23]God bedring ! [emoji23] Så jeg burde syns synd på mannen din nå da? [emoji23]
Helt santJa, og det kommer jo ann på hva slags suppe man lager og. Grønnsaksuppe og kan være veldig mettende[emoji4]
Nja tja henvist til fysio nåGikk det bra?
Jeg tror jeg har fått mannesyken [emoji23]
Er det da det hvite greiene kommer ut? [emoji56][emoji56][emoji56][emoji23][emoji23][emoji23]Har du noen gang hørt en fugl fise?
Det er hardt!Ja, fordi jeg er forkjøla [emoji23]
Kom inn etter 20 min
Ok da var sommerskoene mine og til storebror bestilt. + babybukse til lillebrornoe nytt må han også få ikke bare arve alt fra storebror
![]()
Lite dessverre men mulig akillessenebetennelse20 min er 15 for mye! Hater venteværelser[emoji29] Fikk du noe mere svar?
Det som er hardt, er at god mat smaker ingenting.Det er hardt!
3 på rappen [emoji85][emoji85][emoji274] Opp før fuglene fisene jo
Ikke mr?Nja tja henvist til fysio nå
Det kan være farlig med mannesyken har jeg hørt Man synes syndt på seg selv også. Det gjør jeg nå [emoji23]Å nei[emoji33] da synes jeg veldig synd på deg, for det må være noe helt forderdelig å få! Masse god bedring[emoji169]