Permisjonungen min er stort sett ute av senga før eldre søsken da. Klatrer over meg og ned på gulvet. Gir meg brillene mine og gir beskjed om at vi skal på badet. Eller at hun skal på potte.Kan kaste de ut også snu seg etterpå [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Permisjonungen min er stort sett ute av senga før eldre søsken da. Klatrer over meg og ned på gulvet. Gir meg brillene mine og gir beskjed om at vi skal på badet. Eller at hun skal på potte.Kan kaste de ut også snu seg etterpå [emoji23]
Åpenbart ikke. For hun har en sønn, ingen datterSå dette var ikke noe du gjorde, da? [emoji12][emoji12][emoji12]
Jepp. DeiligGod morgen fått sovet?
Ja har nesten mista all baby dunet sitt også
Det er jo en fordel[emoji1]
Kos deg videre på jobb![]()
Nei, ikke i natt [emoji14] Typ 3 timer. Men men. Oppe og griner ikke enda.Sovet godt ?
Jeg har prøvd mange ganger, men gitt litt opp...Ja godt det. Lager du ukesmeny ?
Haha, liker detNå ble du også ganske kul [emoji7]
Salg?Må på Lindex i dag ser jeg nå
Her ogSom det blåser ute da
Er den syk?Da kjører mannen ut med bilen snart . Til verksted. Hade søte bilen min .
Da er det viktigHaha h7 må ha kg maska . For hele bleset og mulen blir brent og solkrem er værre å få på to ganger daglig.... Men ja hu hater det![]()
Det er ikke lov :O![]()
Våknet til dette i dag. Bare legger meg igjen, jeg. Vekk meg når det er over.
Nei rart det der [emoji23] Og ganske slitsomt. Kunne ikke bare sovet 2 timer til, og være uthvilt.Begriper ikke det, hvis de er så trøtte så er det jo bare å sove meer!
Min var i ørska, men jobbet seg våken mens han ammet, for han var så tett i nesen at han slet med å spise. Slapp taket og kjeftet flere ganger, måtte liksom ta pustepause, men strålende blid etterpå da. Stakkar [emoji28]
Så braSpiser som et mannfolk . 5 knekkebrød hihi
Hahaha. Mmmm. Makrellpupp.Herlig når ungen nettop har spist et knekkebrød med makrell i tomat . Har det rundt hele munnen og på hender . Løpe de mot en og skal ha pupp . Hehe skjønn da[emoji173]️
God ettermiddagGod morgen.