Hvilke kjøpte dere?
Har veldig lyst på denne
![]()
Det var kjempe fint[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke kjøpte dere?
Har veldig lyst på denne
![]()
Ja må jo det i stille stunderViktig å titte innom[emoji1] er på jobb jeg også[emoji23]
Vi har fått direkterute med widerøe, faktiiisk [emoji16]
Blir så mye å lese
Tror ikke det er mulig. Er flere sånne områder her i huset, hvor det bestandig blir rot. I skapet (vi har walk in), vaskerommet, kjøkkenbordet... kan rydde sp mye jeg vil der, når det først har vært rotete så ofte så havner rot der.
Oi, hold av plass til meg!![emoji1][emoji1]
Flaks at jeg er på flyplassen i dette øyeblikk[emoji1] finner et fly!
Det er det jaHelt sykt på 7ende dagen[emoji1][emoji1]
Du altsåJepp, haha søta[emoji173]️
Å joda innimellomDu leser jo ikke alt?[emoji1]
Strikker str. 2 år/92.Høres hodt utoki . Hvilken str strikker du? Trening i morgen her
AhaStrikker str. 2 år/92.
Han bruker 80/86 nå så det bør går bra dersom jeg ikke somler for mye med den.
Blir nok trening i morgen også
Greit å få ting gjort inne på de dagene da jaIkke så varmt i dag då det passer fint å styre inne
Har en tur på rett under 15 km jeg gårAhaopp til toppen av fjellet bak oss her i morgen
Åja, veldig herligOg det er herlig for hu mor[emoji1]
Ååh, jeg vil også ha sånn tur å gåHar en tur på rett under 15 km jeg går
Så bra. Hvordan går det vekt og mat? Du ville ned sant ?Har en tur på rett under 15 km jeg går
Hadde stekte nudler med okse og kylling i sterk peppersaus og grønnsaker [emoji7][emoji7] NOMÅ, fikk lyst på biff chop suey [emoji173]
Helt fullt der nede gitt. Greit å få det gjortFlink du er[emoji1]
Ble stekte nudler med okse, kylling, grønnsaker i sterk peppersaus [emoji7]Mm Så godt. Hvilken kinamat ?