God formiddagGod morgen[emoji4] hatt ei god natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgen[emoji4] hatt ei god natt?
Sol her nåGod dag[emoji2]
Regn her også om det er noen trøst[emoji12]
Hmm ikke alltid lett med gaver. Skal ha 41årsgave og til 90åring
Får gå i butikk å seHåper de får dem inn igjen[emoji4]
Hvorfor bare til gutter?Uv drakten jeg ville ha til mellomste var utsolgt i hennes størrelse den dagen jeg fant ut de hadde fått inn. På butikken her fikk de, i år som i fjor, bare inn Uv tøy til gutter.
Gikk kjempebra etter at han fikk en paracet og den virket litt. Kviknet til og tok puppen igjen, og så har han sovet masse. Litt snørr, men litt morsmelk i nesa har hjulpet på der![]()
Vel mine knekker og fliser opp da så er flere ting som kan gjøre at man ikke får lengre negler [emoji13]
Litt typisk noen som har alt. Hva med typ matkurv med litt gode oster, kjeks, konfekt etc?Hmm ikke alltid lett med gaver. Skal ha 41årsgave og til 90åring
God formiddagGod morgen alle sammen![]()
Mhm er det
Hehe. Mange vilHadde håpet flere ikke ville ha veska [emoji13]
Så lenge kb har sovet!Skal jeg vekke kb tro
Vi skal bare være hjemme. Må tøye ut ferier etc med tanke på barnehagestart.Hva skal dere i sommer?
Så bra9 tråder startet så kommer vel i mål denne mnd da
Hva skjedde? Ikke ålreit å falleGubben kom tråkke de for en time siden. Guttungen sov ennå[emoji7][emoji7]
Men gikk å la meg for å sove da armen min ikke er bra etter fallet på fredag. Og det fristet... Men nå hørte jeg at guttungen våknet![]()
Får du byttet de?Jøsses prøvde guttungen sine nye sandaler på. De var stor på str gitt .
Jeg har lyst, men ikke kroppen. Jeg blir fort rastløs og smådeppa av å være mye inne og hjemme.Ikke lyst å gjøre noe i dag kjenner jeg
Jeg har lyst, men ikke kroppen. Jeg blir fort rastløs og smådeppa av å være mye inne og hjemme.Ikke lyst å gjøre noe i dag kjenner jeg
Ja bare pass deg nå![]()