Nye kunster

nancy drew

Forumet er livet
Her har frøkna lært seg to nye ting i det siste. Det ene er at hun de tja 2 siste ukene har funnet tommelen mer og mer og sutter på den skikkelig. Tidligere har hun bare spist på fingrene. Så tror jeg kan se langt etter smokken. Og i går låg hun plutselig på magen. Jeg fikk ikke sett at hun snudde seg for jeg la mine to andre når hun gjorde det, men hun var ikke mye blid der hun plutselig låg på magen isteden for ryggen.

Har din lært seg noe nytt i det siste?

Så gøy :D <3 ja utviklingen har vært stor de siste ukene. Han ruller rundt på magen begge veier. Er blitt mye sterkere stil å holde hodet oppe når han ligger. Holder i leke og rister. Flytter seg rundt på lekematte, sakte men sikkert. Vanskelig på stellebordet fordi han er så aktiv :eek:.. men når det skal sies er han utrolig sutrete for tiden.!! Tror kanskje det de tenner på gang for han sikler som en hund og putter alt i munnen. :hilarious:

Mini holder på å oppdage både hender og tær, øver på å gripe og tar seg i beina. :)

Min er ikk interessert lengere i å ligge, takler ikke ligge på magen blir helt sur. Men å sitte ja det vil hun. Og hun klarer seg kjempe bra å komme opp, men ennå ikke noe balanse så hun tipper over på sidene og selvfølgelig blir sur for det... Sikler som bare det, spiser hendene sine så veldig gøy når skal spise mat, de må også i munnen. Elsker å ta i ting og lærte nå å riste i lekene

Lærer noe nytt ukentlig, utrolig gøy alder. Mye sutting på hender og fingre, sparker seg bakover og sidelengst når han ligger på rygg, holder leker :love017

Han har rulla fra både rygg til mage og mage til rygg ei god stund. Åler seg bakover og rundt på lekematta, har funnet to av fingrene og ikke bare tommelen, jeg er ikke så fornøyd med den :p De siste dagene nå har han øvd mye på å gripe etter leker og riste på de.

Føler det skjer noe nytt hver uke og det er jo veldig gøy :)

Venter fortsatt på at han skal snu seg, kommer over på siden, men vipper seg tilbake igjen. Men er blitt kjempeflink til å holde hodet oppe, og tar litt "sit ups" på eget initiativ [emoji4]
Er også blitt veldig flink til å gripe og holde ting. Og selvfølgelig; har IKKE tid til å sitte/ligge stille [emoji23]
Og ja, han begynner å oppdage føttene sine, men bare når jeg skifter bleie. Da skal han gjerne ha tak i føttene når jeg holder dem mot han, haha.

Mini har begynt å rekke hender og holde seg fast i meg når han vil til meg.
Ellers ruller han både frem og tilbake fra rygg og mage, leker med tærne, og holder hodet på egenhånd.
Det siste jeg har sett nå, er at han har nok balanse til at han strekker seg etter leker mens han ligger på magen og leker med dem

Han har begynt å holde rundt meg når jeg holder han, verdens beste følelse [emoji178]

Jaa, det er kos! Min bare klorer og lugger foreløpig. [emoji28] jeg er så lei av å gå med strikk!

Lille har begynt å strekke seg etter leker når hun ligger på mage :) griper ting of fører de målrettet mot munnen :) ingen rulling her ennå, men tipper straks over fra rygg til mage, hun ligger mye på siden nå :)

De siste dagene har hun begynt å slå skikkelig med armene[emoji23] og så strekker hun armene mot meg og holder fast når hun vil kose[emoji7]

Og så har hun igjen begynt å legge hodet ned på brystet mitt, og kan faktisk sovne slik som når hun var nyfødt[emoji173]️

Nå har han funnet ut at han har hår! Ligger og stryker og fikler med det [emoji23]

Hihi, min holdt på å oppdage at han har noe mellom beina her om dagen, jeg bare viftet hånda bort, sånn foreløpig. Blir nok tid til det der senere [emoji23]

Back
Topp