Heisann jenter![]()
Heeeiii!!![emoji1][emoji1] hvordan går det med dere???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann jenter![]()
Joa det er jo mulig, får diskutere med mannen [emoji4]Hva med opplevelser da
Lillebror våknet igjen flere ganger i natt, og i halv to tida tok mannen tempen og fant ut at han hadde 38,4 i feber. [emoji855] så det forklaree jo utilpassheten. Fikk en paracet, og så ble alt så mye bedre. Så er tusenkronersspørsmålet om vi skal besøke mormor på 86-årsdagen henne i dag likevel.
Det må duJoa det er jo mulig, får diskutere med mannen [emoji4]
Kan være lurt så han sovner til vanlig tid i kveld [emoji4]Skal jeg vekke kb tro
God morgen jenter gutta sover og chiabatta i ovnen. Bare hunden som holder meg med selskap
Han var visst på vei til å våknrKan være lurt så han sovner til vanlig tid i kveld [emoji4]
Ja men besta og dyrene syns det er deilig begynte å regne litt nå. Men godt for gress og mark å få næring til å Gro på!
Jeg må vel skravle mer for å nå målet
AbsoluttGod morgen
Sovet godt?
Så deilig når de sover så lengeSkal jeg vekke kb tro
Det blir vel målet å finne antall innlegg for denne mndOg noen har mer.
Jeg prøver ikke å henge med i toppen. Bare få de 1500... ;-)
Så deilig daAbsoluttfikk sove lenge til og med. Mannen var alene hjemme i går kveld med barna, så han hadde sovna med de. Så han var så uthvilt når minste ville opp tidlig at han sto opp
![]()
Er lenge oppe ogsåSå deilig når de sover så lenge![]()
Ja, han vil nemlig kjøpe klær, beltestol var ikke aktuelt, vel vel må kjøpe det neste mnd sikkert da men [emoji13]Det må du![]()
Ja ordentlig. Må opp tidlig hele uka, så godt med en sånn dag av og til.Så deilig da