For meg så ser det ut som eneggede. Men vi fikk også fostermedisinsk ultralyd i uke 12, veldig betryggende! Anbefales!![]()
Her der de [emoji173][emoji173] men ser som sagt ingenting annet enn selve fostrene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg så ser det ut som eneggede. Men vi fikk også fostermedisinsk ultralyd i uke 12, veldig betryggende! Anbefales!![]()
Her der de [emoji173][emoji173] men ser som sagt ingenting annet enn selve fostrene.
Oj, så spenndende. Kan man få fosterdiagnostisk på alle sykehus?For meg så ser det ut som eneggede. Men vi fikk også fostermedisinsk ultralyd i uke 12, veldig betryggende! Anbefales!
Det vet jeg ikke. Vi tilhører Rikshospitalet og tror vi fikk tilbudet fordi vi hadde mistet to ganger tidligere. Men har også hørt at man kan spørre om det uansett.Oj, så spenndende. Kan man få fosterdiagnostisk på alle sykehus?
Jeg får spørre på neste tulDet vet jeg ikke. Vi tilhører Rikshospitalet og tror vi fikk tilbudet fordi vi hadde mistet to ganger tidligere. Men har også hørt at man kan spørre om det uansett.
Jeg får spørre på neste tulbor i nord på en liten plass, så tviler vel egentlig.
Åja, kanskje vi blir sendt dit da [emoji4] måtte de tre neste ukene til neste ul gå fort [emoji4][emoji4]Jeg bor i nord, og her er det vanlig praksis å bli søkt til Trondheim for fosterdiagnostikk når man venter tvillinger[emoji4] vi var der i uke 12 som sagt.
Vi ble henvist til ahus i uke 12 for det [emoji4]Åja, kanskje vi blir sendt dit da [emoji4] måtte de tre neste ukene til neste ul gå fort [emoji4][emoji4]
Hei! Jeg fant ut for to dager siden at vi har to babyer i magen, er i dag 7+6. Vi er både sjokkert, livredd og lykkelig. Har ei jente fra før på 16 mnd.
Men! Det er så masse jeg lurer på. På ultralyden banket begge hjertene. Men det ene banket ganske mye sterkere enn det andre. Gyn mente det kunne være vinkelen på babyen. Men nå når jeg vet jeg har to er jeg livredd for å miste en av de. Hva tror dere? Er det normalt? Gyn ville ha meg inn igjen om 3 uker.
Samtidig lurer jeg på hvor stor sannsynlighet for at det er eneggede eller toeggede tvillinger? Vi har ingen tvillinger på noen av våre sider.
På forhånd takk! Og gratulerer til alle med tvillinger i magen [emoji4]
Gratulerer så myeHei jenter [emoji5]
Vi fikk oss en liten ekstra overraskelse på TUL i går 8+1. To spirer med bankende hjerter. Veldig spent på tiden fremover, men vi gleder oss veldig [emoji176] Termin er 16 desember, men gyn sa at de nok kommer litt før.
![]()

Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så mye!! [emoji3] En spennende tid i vente, tvillingsvangerskap er noe unikt [emoji7] tips: tvillingforeldreforeningenHei jenter [emoji5]
Vi fikk oss en liten ekstra overraskelse på TUL i går 8+1. To spirer med bankende hjerter. Veldig spent på tiden fremover, men vi gleder oss veldig [emoji176] Termin er 16 desember, men gyn sa at de nok kommer litt før.
![]()
Gratulerer så mye!! [emoji3] En spennende tid i vente, tvillingsvangerskap er noe unikt [emoji7] tips: tvillingforeldreforeningen
Hei jenter [emoji5]
![]()
Åhh [emoji173]️ Gratulerer så mye Bubbly med to bubbliesers![]()
Finner ikke til iPhoneNoen som vet om noe bra tvilling-svangerskap app?
Finner ikke til iPhonemen har lest at til android finnes det noen.
Uke for uke-kalenderen til tvillingforeningen skal være bra. Har den ikke selv. Har ikke følt behovet![]()
Ja, kjemperart at det ikke er laget en app for flerlingsvangerskap. Tvillingsvangerskap er ikke lengre SÅ innmari unikt som det en gang var, selv om det er spesielt bevares, og et stort sprik fra det å bære frem en. Skjønner ikke hvorfor det ikke er laget en app for oss?! I appen pregnancy + står det en del om tvillinger, så jeg bruker den mye.Har iPhone selv så da er det vel ikke så mye da. Litt rart egentlig?
Skal se etter den uke-kalenderen du nevner [emoji5] takk!