35 minutter bakJippi, jeg har tatt dere igjen!![emoji1][emoji1] men hvor er dere daaaa??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
35 minutter bakJippi, jeg har tatt dere igjen!![emoji1][emoji1] men hvor er dere daaaa??
Jeg er her men jeg har ikke tatt dere igjen [emoji54]Jippi, jeg har tatt dere igjen!![emoji1][emoji1] men hvor er dere daaaa??
Aha![emoji1] der er det fint har jeg hørt!
Hugg typiskOg våkna igjen vet 8-tia og fortsatf våken[emoji85][emoji29]
Ja gjorde det men ryddet og ordnet nå så [emoji4]
Min pleier å våkne når jeg akkurat er ferdig med å legge storesøster, så jeg bare går i sikksakk mellom dem [emoji23]
35 minutter bak![]()
Ja trygt i et helt annet kontinent [emoji13]Like greit at den er flere mil unna da[emoji23]
Jeg er her men jeg har ikke tatt dere igjen [emoji54]
Nei, da går det jo lekende lett[emoji1]
Ikke helt stygt [emoji39] bare ikke så fint nå, våren kommer seint og er tungstartet her [emoji28]
Det høres lurt ut! Burde jo absolutt ikke være sånn!Neeei, sikkert ikke. Men orker ikke presse uten grunn. [emoji14] tenkte på om jeg skulle be kontaktlæreren til ungene arrangere et møte, for jeg syns jo dette blir foreldrestyrt utestenging. Har ikke så mye med skolen å gjøre per nå, men alt henger jo sammen, og jeg er redd det skal skape splittelser blant ungene.
Herlig[emoji1] Hva jobber du med?[emoji4]
Begynner snart 3 laget [emoji6]Jippi, skal sitte oppe og vente![emoji1]
Ikke så gøyGod lesning[emoji173]️
Begynner snart 3 laget [emoji6]
Hugg typisk
Den er ganske braHer har vi hoveddugnad en ettermiddag etter stengetid[emoji4]
Hvordan er oppmøtet når de legger det på en lørdag?
Mhm burde detBurde egentlig vært unødvendig!