Det vil jeg tro. Fortsatt vondt i magen men drikker medisinen flittig og det hjelper joDet er godt å høre[emoji2] sikkert en lettelse for henne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro. Fortsatt vondt i magen men drikker medisinen flittig og det hjelper joDet er godt å høre[emoji2] sikkert en lettelse for henne!
Og våkna igjen vet 8-tia og fortsatf våken[emoji85][emoji29]
Har tilpasset minst en unge før på samme vis og ja. Det et helt genialtHehe, helt genialt[emoji1]
Veldig enig derJeg syns i utgangspunktet at -ar navn høres guttete ut
NopeIkke ferdig med den ennå?![emoji12]
Legger barnJippi, jeg har tatt dere igjen!![emoji1][emoji1] men hvor er dere daaaa??
Bare et fjell. Og hav. Hvor har vi masse fjell og hav? [emoji226][emoji23]
Det tror jeg jeg må vurdere etterpåAlle spiser tror jeg
Det er lurtDet tror jeg jeg må vurdere etterpå
Usikker på hvor ok hun har det. Men slett ikke lyst å avslutte enda så hun fortsetter så lenge vi har samvittighet til å holde henne i live. Noe som nok blir opptil mannen i vurdering med vet
Men jeg tror hun holder en stund til
Det må du nesten, eventuelt også charlottenberg, er jo ikke så langt unna [emoji6]Nja vet ikke helt hva vi skal , Men kommer jeg dit skal jeg si fra![]()
Det vil jeg tro. Fortsatt vondt i magen men drikker medisinen flittig og det hjelper jo
Den er dessverre det også [emoji54]Den så himmelsk ut![emoji85][emoji7]
Will doDet må du nesten, eventuelt også charlottenberg, er jo ikke så langt unna [emoji6]
Dus som leser alt har vel fått svar nå [emoji23]Ingen anelse, men tipper gutt?[emoji4]
Legger barn
Nei nå må jeg lese
Tja men vil det hjelpe da?Tror jeg lar den hesten få ligge i fred en stund, med mindre vesla spør igjen.
Nedtur! Lille her har omsider sovnet etter en time med amming i senga, men er enda så urolig at jeg drøyer litt før jeg prøver å rulle meg ut av senga [emoji28] mannen og storesøster venter da, vi satt jo og så på film.