Bilkjøring er vel ikke til å unngå nei[emoji12]
Neeei, eneste som er i gåavstand er en liten matbutikk, og det tar jo 45 min å gå dit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilkjøring er vel ikke til å unngå nei[emoji12]
Klarer vel 30 innlegg til i dag
Er utrolig slitsomt.
Nesten så jeg gleder meg til helgen er over og jeg skal på jobb og til lufteanlegget der
God morgen, snart ettermiddagDa var vi endelig oppe av sengen, kom oss helt til sofaen for litt amming
![]()
God dag dere! Titter innom fra jobb. Lunsj på meg nå.
Deilig vær altså. Fantastisk.
Litt for myeHudpleieprodukter og sminke til meg selv, regntøy, lue og pannebånd til frøkna. Dinosaur til guttungen osv. Fikk pakke med klær til guttungen i går og. Nå må jeg roe meg
![]()
Ferdig hos frisør
![]()
Til
![]()
God ettermiddag[emoji1]
Hatt en bra dag?
Det har vi absolutt hatt [emoji4]Håper dere har hatt en super dag i sola[emoji1]
Får vel komme meg ut i sola
Det har jeg
Helt sikker på det? Jeg trodde også det og ville aldri gjettet at jenta de kaller Lolo heter da altså lemar [emoji54]Gutt
Var visst det
Endret værmelding nå
En liten pause mens man venter på mer beis
![]()
Sitter på en benk og plutselig gikk denne forbi, fikk ikke somlet opp mobilen men fikk tatt bilder [emoji7]
Men jeg ønsker med speilrefleks kamera![]()
![]()
Åh jada veldig herlig herGodt å høre at det er sommer i Bergen også[emoji1]
veldig gøy. Må venter jeg vel bare på enHihi, så mye fint da[emoji1] pakker er moro!
Helt sikker på det? Jeg trodde også det og ville aldri gjettet at jenta de kaller Lolo heter da altså lemar [emoji54]
For deg jaLett som en lek[emoji1]