☆ Skravletråd Mai ☆

Ja. Man skal ikke ha mer 5 innlegg på rad av kun seg selv i tråden. Blir spamming eller noe slikt. Så må passe på liksom

Oi, det visste jeg ikke. Urettferdig regel da, det vet jo ikke jeg når jeg går gjennom 10 sider med innlegg og svarer underveis. :/

Morgen! :) Vi er ferdigammet, skal stikke lille i vogna og ta første dupp nå. Må bare hjelpe storesøster å finne frem hva hun skal ha på seg, hun skal snart i bursdag :)
Koselig med bursdag :) Blir vel snart ut på tur her og, få luftet hunden litt i samme slengen :)

Stilig frisyre:) Tøff som varierer så mye du:)
Er det svart eller mørkt lilla?:)
Er veeeeldig mørk lilla. Ser vel helst bare det lilla i sola. Sola gjemte seg bak en sky [emoji23]

Haha :D
Jeg pleide å leke doktor og pasient med frøkna, godt å få litt "behandling" :D Nå spør jeg om hun vil ordne meg på håret, pleier å bli snasent :p
Jeg og minsta deler på å kile på ryggen til hverandre [emoji7]

Er vel litt hva man er vant til da, er ikke vanlig her, rett og slett. Men jeg blir så sliten og stressa av at det skjer "mye". Skal ikke så mye til for meg. Så jeg er glad det ikke er sånn her. Holder i massevis med andre ting, fotball osv.
Vært sånn alle steder jeg har jobbet

Back
Topp