☆ Skravletråd Mai ☆

Alt bra Spyro?
Joda. Er så utkjørt til tider atte. Men det ordner seg nok. Bare dum lege akkurat i dag. Men fått tatt kortisonen i dag. Så håper den ordner opp i denne allergikroppen raskt [emoji23]

Lykke til med vurderingen ♡

Og håper alt ordner seg med det dere trenger for å holde dere friske :)
Vi får se hvordan helga blir

Nå sover hun her så jeg får se om jeg skal hjelpe til med de andre. Eldste sto opp for å ta allergimedisinen sin men synes jeg hører ham.på badet enda.

Satser på fin dag ja. Tenker min søster er mer stressa i morgen enn meg. Jeg får bare alt det fine jeg [emoji39] Ordne og dille med barn. Gjøre oss så søte atte
Kos deg i morgen :-)

Den svinger, men det er jo en ny ting :) Trenger nok bare å lande litt. Som nå, vært helt symptomfri i noen timer. Det er deilig :) Får meg til å se lyset i tunnellen, at jeg etterhvert vil komme meg på jobb, og klare alt jeg pleier til vanlig :)
Så bra [emoji7][emoji7] Glad for du får noe positivt også i disse dager ♡

Vi får se hvordan helga blir

Nå sover hun her så jeg får se om jeg skal hjelpe til med de andre. Eldste sto opp for å ta allergimedisinen sin men synes jeg hører ham.på badet enda.
Du får gjøre det. Vi ses vel senere igjen her inne regner jeg med :)

I dag er det rett og slett for mye for hodet mitt...

Bekymret for hunden som har problemer med trapper, mannen antyder artrose og vi tenker hver for oss i retning av at der kanskje snart ikke er verd å utsette henne for mer.
Det er litt grenser for hva hun skal måtte tåle, 14 år gammel.

Så er mellomste altså forstoppet og igang med kur og etter en telefon avklart at legen er enig i at det ble feil med dosering etter movicol når hun hadde fått movicol junior så vi må gi dobbelt så mange poser. Sånn det står i pakningsvedlegget. Avklart på telefon mens jeg var på handletur med mamma. Og ikke gikk på apoteket og hentet ut 2-3 pakker med medisin til hunden slik planen var. Til over 450 kr pakken. Vi har til ca ut mai i hus allerde.

I mellomtiden renner nesa på yngste konstant. Det begynte den med i går. Dvs når spredningen av bjørk satte igang her vi bor.

Og hunden som ikke får gå trapp alene vil ned når hun er oppe og opp når hun er nede og syter høylytt når hun ikke får det som hun vil.

Og når mannen kom hjem fra jobb og middagen kom på bordet lanserte guttungen "hodepine nivå 6" som vel er den sterkeste migrene han har satt tall på (skal liksom være en skala fra 1-10 men oftest ligger han opp mot 3, dog mener han 2 er "trenger paracet" så han fikk medisin, klarte ikke spise, la seg på senga og har lagt der til han sovnet.
Stakars vofsen. Og stakars guttungen [emoji173] Håper han blir raskt bedre.

Joda. Er så utkjørt til tider atte. Men det ordner seg nok. Bare dum lege akkurat i dag. Men fått tatt kortisonen i dag. Så håper den ordner opp i denne allergikroppen raskt [emoji23]
Huff. Allergi er noe dritt :( Hva skjedde med legen? Håper du føler deg bedre snart.

Satser på fin dag ja. Tenker min søster er mer stressa i morgen enn meg. Jeg får bare alt det fine jeg [emoji39] Ordne og dille med barn. Gjøre oss så søte atte
Ja, det er litt stressende med sånne dager for de som skal holde selskapet [emoji14] Koselig å pynte seg da!

Så bra [emoji7][emoji7] Glad for du får noe positivt også i disse dager ♡
Ja, altså. Mye er bedre. Men så blir det litt bånn i bøtta når det kommer og blir noen timer allikevel. Men sånn for å ta det positive så beveger ikke bakken seg lengre, rommet flyter ikke, jeg ser ikke lyn og flekker og jeg klarer å ha øynene helt oppe. Så veldig mye er bedret :) Nå tenkte vi å dra hjem å ta en øl :D

Huff. Allergi er noe dritt :( Hva skjedde med legen? Håper du føler deg bedre snart.
Jeg bestilte time for å prate litt om veien videre. Hu var mer opptatt av hva fortelle til nav. Fordi hu hadde fått en lapp fra de.

Så når jeg da prøvde ta opp ting jeg lurte på, hadde hu ikke tid til det. Måtte fint bestille ny time for det liksom... Kun nav greiene var det visst hu ville snakke om..

Så følte jeg fikk lite hjelp og jeg ville bare at hu skulle ta mer prøver og ymse for kroppen min er totalt vrak. Innvendig da. Menmen.

Får vel bestille ny time gitt. For å ta opp problemet meg liksom.

Du får gjøre det. Vi ses vel senere igjen her inne regner jeg med :)
Det var ganske fort gjort, eldste var faktisk i seng det var mellomste jeg hørte og hun var klar for tannpuss og en sang. Så nå er alle i seng.

Back
Topp