>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha. Lykke til da !I dag er det veiedag på slankekrigen, passer på å amme leeenge i senga før jeg står opp for å veie meg [emoji51]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Lykke til da !I dag er det veiedag på slankekrigen, passer på å amme leeenge i senga før jeg står opp for å veie meg [emoji51]
Syns den enda er gøy jeg [emoji23] Men savner selvsagt mange av hovedpersonene som var der. Og enkelte episoder er så kjedelige at jeg sovner. Men må fremdeles se de [emoji39]Må kanskje få sett siste sesongen... har falt helt av, jeg som har eeelsket greys! Syns de burde legge opp snart, ærlig talt.![]()
Kjempegøy. Sitter å venter jeg også på noen småting i kassa. Fra ebay da riktignok. Men fremdeles pakker [emoji7]Åh blir som et lite barn når det gjelder pakker. Onsdag kom det 2 i postkassen og i går 3 ( hentet 2 og 1 i postkassen) venter på 2 til hihi . God morgen forresten![]()
Hehe artigHva har du fått? I perioder får jeg så mye pakker at postmannen hadde kommentert til mannen at han trodde jeg fikk mest i bygda [emoji23][emoji23]
Fikk et par nye sminkeprodukter denne uka, skal teste i dag. [emoji847]
Hehe gøy det og. Hva har du bestiltKjempegøy. Sitter å venter jeg også på noen småting i kassa. Fra ebay da riktignok. Men fremdeles pakker [emoji7]
Å så mye gøy daHehe artigHvordan sminke ? På onsdag var det Kivat pannebånd og en dinosaur figur. I går lue( helt utrolig søt) ,regnsett, hudpleieprodukter,parfyme,mascara og Lilleba pysj
God bedring til tuppa [emoji1]
Jeg også savner det. Vi melder inn feil hver dag og håper at utvikler av appen snart får løst alt dette.
Åh den var rååååsøt [emoji7][emoji7]Veldig hihi Vis vedlegget 224685luen hihi
Jupp fik noen meldinger å svare på mobil så da droppet jeg innom her også
Klarte ikke å komme meg opp kl 5, så det ble kl 6
Da har du skravlet bra
De hadde ulike. Katt og men syns denne var skjønn med de lange ørene hihi . Var fristet til å kjøpe flere men de var ikke så billigÅh den var rååååsøt [emoji7][emoji7]
Åhh herlig![]()
Det er sol og varme ute. Så på med skjørt og nybarberte bein. Finne ballerinaskoa mine tror jeg![]()
Kaniner trumfer pusekatter anytime ! [emoji56]De hadde ulike. Katt og men syns denne var skjønn med de lange ørene hihi . Var fristet til å kjøpe flere men de var ikke så billig![]()
Ja hihi ørene var ikke like skjønn på den. Så var katten rosa. Likte grå bedreKaniner trumfer pusekatter anytime ! [emoji56]
Er det noen i Norge som faktisk har dælt vær i disse dager mon tro?Åhh herligdigg her og
Ingenting som er bedre enn å dille med seg selv da.![]()