☆ Skravletråd Mai ☆

Aner ikke, hun har bare vært her på besøk én gang. Prøvde å spørre moren da vi ble invitert om det var noe hun ønslet eller trengte, men fikk ingenting [emoji39] jentene på småtrinnet har lekt mye med sånne små bamser som de henger på sekken da, men gav to sånne forrige helg til en bursdag da, så vet ikke om det blir for mye å fortsette i det sporet [emoji848]

Babysang er kos ja, og tenkte det ville være gøy å sjarmere de eldre :)

Nei da er det litt vanskelig, men hvis det er det dem liker og det dem holder på med så hvorfor ikke? Bedre det enn å gi noe som ikke blir satt pris på. Din har ikke noe forslag til hva hu kan ønske seg da?
Synd for både unge og gamle at det ble avlyst da egentlig.

Nei da er det litt vanskelig, men hvis det er det dem liker og det dem holder på med så hvorfor ikke? Bedre det enn å gi noe som ikke blir satt pris på. Din har ikke noe forslag til hva hu kan ønske seg da?
Synd for både unge og gamle at det ble avlyst da egentlig.

Får se om jeg får spurt henne i morgen ja, om denne jenta også leker med sånne. [emoji4] eller om hun har andre forslag.

Vi skulle egentlig på babysang i morgen, skulle være på gamlehjemmet. Hadde gledet meg til det, men ble nettopp lagt ut beskjed om at det var avlyst. Må vel til byen likevel, for vesla skal i en bursdag på lørdag som vi trenger gave til. Kule gavetips til en 7 år gammel jente tas i mot med takk [emoji5]
Synd det da.

Huff syns det er vanskelig med gaver, så vanskelig at snuppa kommer til å få klær i bursdagsgave

Får se om jeg får spurt henne i morgen ja, om denne jenta også leker med sånne. [emoji4] eller om hun har andre forslag.

Det er nok lurt[emoji6] dem har som regel veldig god kontroll på slike ting, eller dem "vet ikke"[emoji23]

Håper dere har hatt en bra dag damer :) Liten nedtur her ikveld. Vært veldig fin i hodet hele dagen, lenge siden sist. Men en liten runde liknende smerter nå ikveld tar litt motet fra meg om det er så vellykket som jeg håper. Jeg føler meg dog mørbanket med lite søvn, smerter etter punksjonen, og påkjenning av å være spent, så får gi det natta over før jeg blir skuffet. Kroppen er tross alt sliten!

Håper dere har hatt en bra dag damer :) Liten nedtur her ikveld. Vært veldig fin i hodet hele dagen, lenge siden sist. Men en liten runde liknende smerter nå ikveld tar litt motet fra meg om det er så vellykket som jeg håper. Jeg føler meg dog mørbanket med lite søvn, smerter etter punksjonen, og påkjenning av å være spent, så får gi det natta over før jeg blir skuffet. Kroppen er tross alt sliten!

Dagen har vært fin[emoji4] Man kan jo få vondt i hodet av alt du har vært igjennom, så håper morgendagen blir bra. Og at du får sovet ut i natt.

Nå bikker jeg[emoji4] Dete som fortsatt er oppe får ha ei god natt[emoji92]

Sliter du med migrene/hodepine?

Forsåvidt grei dag, men har en baby som plutselig sover elendig på dagtid. Takker høyere makter for at han i det minste sover om natta, så har gått litt voksentid på sofaen nå. Har mensmurringer, hadde det i går kveld også. Spent på hvordan det blir, om jeg får mensen snart da. Ikke hatt enda etter fødsel, lille er snart 4 mnd. :)

Synd det da.

Huff syns det er vanskelig med gaver, så vanskelig at snuppa kommer til å få klær i bursdagsgave

Det har frøkna her fått mer enn én gang også. :p Skulle gjerne kjøpt noen fine plagg til hun som har bursdag da, er jo sommersesong snart, men vet ikke str. Kan jo selvsagt gjette at hun er gjennomsnittlig ut fra alder, og så får de heller bytte da. Men mi er 8 og bruker 146/152. :p

Håper det går over med litt søvn [emoji173]️

Det har frøkna her fått mer enn én gang også. [emoji14] Skulle gjerne kjøpt noen fine plagg til hun som har bursdag da, er jo sommersesong snart, men vet ikke str. Kan jo selvsagt gjette at hun er gjennomsnittlig ut fra alder, og så får de heller bytte da. Men mi er 8 og bruker 146/152. :p
Ja vanskelig å gjette seg til str, men kjøp et sted som er flinke på returnere går det jo oftest bra [emoji4]

7b957f56c94c54a9d6b3e9c4261d2af9.jpg
ble vist ikke gjennomsiktig allikevel men veldig uvant [emoji54]

Back
Topp