☆ Skravletråd Mai ☆

Jada null hull. Måtte fjerne litt tannstein. Så tok jeg støp av tennene . Skal bleke de ;) så med kontroll/fjerning av tannstein og tannbleking er jeg 5200 fattigere

Koster flesk[emoji31] men så blir det fint da!

Nei det er det ikke gitt ja nå kommer jeg til å smile hele tiden ;) skal hente støp tirsdag hihi
Spennende da. Håper du blir meget fornøyd :D Ja. Kan ikke annet enn å smile da :D Mest glade jenta i gata da

Her også. Søstra mi grilla ymse forskjellige slag pølser med hjemmelaga potetsalat ved siden av. Var utrolig godt og lett :D
Diverse pølser og diverse tilbehør er enkel mat vi har flere ganger i løpet av sommeren. Det må fortsatt være en grillpølse på for lillemor er nok helst der...Men hey, hun som bare har spist brødet og forkastet alt av pølse (eller kjøtt uansett) spiste de små pølsebitene sine og krevde mer namnam så det går rett vei!

Ja, det er en god mann jeg har

Nå sover allerede lille snuppa men sofa, pledd og potetgull må vente litt for de store ungene er ikke i seng enda. Mannen legger dem så jeg bare hviler litt på senga tenker jeg
Høres ut som en god plan det ♡

Diverse pølser og diverse tilbehør er enkel mat vi har flere ganger i løpet av sommeren. Det må fortsatt være en grillpølse på for lillemor er nok helst der...Men hey, hun som bare har spist brødet og forkastet alt av pølse (eller kjøtt uansett) spiste de små pølsebitene sine og krevde mer namnam så det går rett vei!
Der er alltid håp.

Minsta her har aldri likt pølser. Men ene pakken søstra mi kjøpte var det små pølser i. Sånn ei halv grillpølselengde for å si det slik. Hu glimta til å spiste 6 stk i dag !! [emoji38][emoji38]

Back
Topp