☆ Skravletråd Mai ☆

Ute er jeg hele tiden Hehe , men sjelden aktiv trening . Hihi . Og nå må det bli mer for makan til dårlig kondis jøsses
Sette deg noen mål da? Jeg skal dra lillesøstra mi opp Preikestolen i år :D Hu har aldri vært der og vi prøver gå fjellturer å få opp kondisen her også.

Jeg vil gå Trolltunga også. Men det dår jeg ta på sikt :)

Sette deg noen mål da? Jeg skal dra lillesøstra mi opp Preikestolen i år :D Hu har aldri vært der og vi prøver gå fjellturer å få opp kondisen her også.

Jeg vil gå Trolltunga også. Men det dår jeg ta på sikt :)
Ja jeg tenkte det. Og ikke for høye for da dabbet det av igjen . Skjer hver gang nemlig ;) Åhh gøy !!

Ja jeg tenkte det. Og ikke for høye for da dabbet det av igjen . Skjer hver gang nemlig ;) Åhh gøy !!
Selvsagt. Greir å ta realistiske mål først omgang :D

Preikestolen er ganske fin tur egentlig også. Om man tar den utenfor sesongen [emoji14] Er køgåing om man går der på sommeren med alle turister som går i høye hæler og dressko. Og dongeri. De tror visst det er en fin asfaltsti til topps [emoji23][emoji23]

[emoji54] ja det skjønner jeg må gjøres
Må det

Kjøkkenbordet ryddes jevnlig altså. Det bare dekkes igjen like fort. Det brukes ikke som bord men oppbevaring av...vel. Frukt, smoothieposer, handleposer, brødristeren, brødboksen og... Vet ikke. Saftflasker, panteflasker og vet ikke hva.

Selvsagt. Greir å ta realistiske mål først omgang :D

Preikestolen er ganske fin tur egentlig også. Om man tar den utenfor sesongen [emoji14] Er køgåing om man går der på sommeren med alle turister som går i høye hæler og dressko. Og dongeri. De tror visst det er en fin asfaltsti til topps [emoji23][emoji23]
Ja hihi. :) 3 ganger i uka kanskje . Hmm . De gjør det ja haha off

Mhm . De er trivelig. Guttungen har sansen for minste gutten dems og han vil leke med han så det er gøy. Skiller noen år. Men han holdt ut med maset til guttungen:p
Hahaha ingenting som er bedre :D Unga mine også leker godt med de som er yngre :D

Ja hihi. :) 3 ganger i uka kanskje . Hmm . De gjør det ja haha off
3 ganger i uka er godt mål syns jeg. God du :D

Uff ja. Og bærer på veskehunder opp [emoji23] man skal se ganske mye rart på vei opp og ned. Og jeg lurer veldig på hvorfor ingen har ordentlige turklær eller sko. Skulle tro de visste hva Preikestolen var liksom. Er bilde av ett fjell jo [emoji23]

3 ganger i uka er godt mål syns jeg. God du :D

Uff ja. Og bærer på veskehunder opp [emoji23] man skal se ganske mye rart på vei opp og ned. Og jeg lurer veldig på hvorfor ingen har ordentlige turklær eller sko. Skulle tro de visste hva Preikestolen var liksom. Er bilde av ett fjell jo [emoji23]
Ikke rakk jeg skifte og stelle meg før frisør heller. Så ikke rett ut der jeg kom som en svett og delvis kokt hummer inn i salongen. Hehe merkelig jeg hadde vært flau om jeg gikk med noen slike på tur nesten :p

Godt det ikke skjer ofte da[emoji23]
Ja, både godt og vondt. Men er som du sier slipper en runde, bare litt ekstra den som er[emoji28] greit å væra ferdig med dem fort da. Her kom de 4 oppe etter hverandre, nåe en hadde kommet igjennom var en ny på tur[emoji28]
Jaa, men nå har det vært stille inni der en stund :P Kom 8 veldig raskt før hun ble 10 mnd, nå er hun snart 15 måneder så kommer vel fler snart! Stakkars, det må være rart å få tenner :P

Så bra hihi. De har 4 gutter men de 3 andre er veldig gamle igjen . 16 og opp Hehe men minste skiller 4,5år :)
En etterpåklatt ja :D Bare de trives sammen så er det godt. Kjekt å ha naboer de kan leke med. Vi har kun pensjonister helst rundt oss. Så barna må avgårde noen gater for å finne barn [emoji85]

Back
Topp