Overvektige og gravide: Klær?

PregCat86

Andre møte med forumet
Jeg er både høy og overvektig. Nå er jeg 15 uker og klærne mine er så vidt begynt å bli for trange. Har prøvd mammaklær på HM i dag, men alt var for smått! Ikke i selve magebåndet på buksene eller skjørtet på kjolene, men f.eks hoftene, lårene, puppene. Så. Hjelp. Gravide og overvektige: Hva har dere på dere!? Hvor kjøper dere klær? Må jeg gå i joggebukse?! :(

Jeg er både høy og overvektig. Nå er jeg 15 uker og klærne mine er så vidt begynt å bli for trange. Har prøvd mammaklær på HM i dag, men alt var for smått! Ikke i selve magebåndet på buksene eller skjørtet på kjolene, men f.eks hoftene, lårene, puppene. Så. Hjelp. Gravide og overvektige: Hva har dere på dere!? Hvor kjøper dere klær? Må jeg gå i joggebukse?! :(

Sjekk svangerskapet.no som nettbutikk, eller den fysiske butikken på Majorstua om du er i Oslo. Godt utvalg :)

ASOS går forresten ikke så høyt i størrelser.

Tror de har egen Tall-serie? Men det hjelper kanskje ikke nå...ASOS maternity går greit opp i størrelse, er min erfaring. Mye som var for smått på Hm for min del også i første svangerskap.

Jeg kjøpte en del klær på zalando.no... her er det mye forskjellig og noe er smått i størrelsene og andre ting litt større. Jeg mener å huske at jeg blant annet brukte merket manslicious, og at de klærne var gode på størrelsene. Det fine med zalando er også at du kan bestille og returnere uten å betale noe... dermed kan man prøve hjemme :)

Følger :)

Jeg kjøpte sånne aladdin bukser (eller hva det no heter) på Zizzi :)

Back
Topp