hardbag i baksetet

TinaCelineeey

Forumet er livet
Det er sikkert noen guruer på bilsikkerthet her, så jeg spørr :D

Er det noen som har festet hardbaggen i baksetet? brukte dere bare bilens seler?

tenker allerede på juleferien:smiley-ashamed005:smiley-ashamed008 og tror ikke vi får plass til både vogn med bag og koffert i bagasjen,så tenker det er tryggest å feste baggen i baksetet, men burde vi kjøpe stropper, eller holder det med bilsele?:smiley-ashamed008

Mulig jeg spør dumt her nå, men kan du feste vognbag'en i baksetet med baby oppi? Er det det du mener?

Mulig jeg spør dumt her nå, men kan du feste vognbag'en i baksetet med baby oppi? Er det det du mener?

''og tror ikke vi får plass til både vogn med bag og koffert i bagasjen''

Nei :p hadde heller ikke hatt babyen i bagasjen :)
hun har sin egen stol i base ved siden av, derfor jeg er litt usikker på om det holder å feste med bil belte i tilfelle en kollisjon,om den vil kile seg ut..

kan hende jeg misforsto deg ista, leste ''skal'' og ikke ''kan''
men nei, det er ikke lovlig å ha babyen i vognbaggen :) jeg tror man får kjøpt egne ''bilstol bager'', gjorde vartfall det før.

Hehe nei da forstår jeg! Trodde det var det du hadde tenkt til å gjøre og kunne ikke forstå at det var lovt :')

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men kansje bagen kan settes ned mellom baksetet og forsetet. Liksom der fotene er. Ser for meg at den hadde vært "fast" om man regulerer passasjersetet/forsetet kansje

Hvilken vogn har du? På de vognene jeg har hatt har det gått ann å legge sammen baggen slik at det er mulig å ha den med i prampack feks:)

Haha, tenkte også først om du skulle ha babyen i, det husker jeg søsteren min lå i da hun var født i 97. Bare med nett over, tenk det [emoji33]

Jeg hadde sikkert bare brukt bilbeltet uten å tenke mer på det :)

Hvilken vogn har du? På de vognene jeg har hatt har det gått ann å legge sammen baggen slik at det er mulig å ha den med i prampack feks:)

emmaljunga nitro :) så den er ganske stor :)
har en eldre modell volvo s60, så har forsåvidt stort bagasjerom, men ikke i høyden

Litt vanskelig å vise så bra for vil ikke demontere baggen
Men baggen kan bli tynnere ved å dra i denne

c1fe143d9a6fcd92c5a48ab96fe864d6.jpg

066bfe671770e944452d4ef2c56eb2ea.jpg

Vi fikk plass i en Volvo 240. Så er nok bare å legge den sammen. Som vist over. Vi hadde den i hel. Men da var det jo tross alt ikke plass til noe annet. Vi har 3 biler så trenger ikke å ta den på tur. Alle bager vi har hatt har kunne blitt lagt sammen

Det er sikkert noen guruer på bilsikkerthet her, så jeg spørr :D

Er det noen som har festet hardbaggen i baksetet? brukte dere bare bilens seler?

tenker allerede på juleferien:smiley-ashamed005:smiley-ashamed008 og tror ikke vi får plass til både vogn med bag og koffert i bagasjen,så tenker det er tryggest å feste baggen i baksetet, men burde vi kjøpe stropper, eller holder det med bilsele?:smiley-ashamed008
Går an å feste med selene ja [emoji846] Prøv dere frem, er forskjell fra bil til bil [emoji4]

Ville tenkt på at bagen skal sitte fast både i lengderetningen og sideveis.

Evt ha passasjer ved siden av babyen og bagen satt fast på høykant mot seteryggen i forsetet?

Back
Topp