Nei men det er så vanskelig for blir han sur kan jeg ødelegge vennskapet mellom barnaDa ville jeg sagt fra. Kan ikke holde på slik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men det er så vanskelig for blir han sur kan jeg ødelegge vennskapet mellom barnaDa ville jeg sagt fra. Kan ikke holde på slik.
Snart ukeshandel.
Ser virkelig ikke frem til det, er utslitt
6.5 og 11Da har du jo noen gaver å kunne gi bort da[emoji6] ja, var dem 9 og 11? Går litt i surr enda[emoji28]
Tror det blir sånn helt greitt. Skal lete i skapene etter litt aloe vera, så blir det nok braDa skal man ikke klage nei, bare dem ikke er blitt aaalt for røde[emoji4] joda, bortsett fra syk snuppe så har da dagen ikke vært så værst.
Vi "snakker" til hverandre noen ganger når jeg sitter i kassa og han i resepturen også ingen kunder da, litt ekstra blunking med øynene osv [emoji6]Hahaha. Jooooda. Jeg hadde hvertfall fått litt glede utav å se det [emoji8]
To tom. Da trenger du ikke en til [emoji23]Jeg har jo to storksak...
Og den siste vet jeg ikke. Fikk i julegave av mannen så sikkert ikke heeeelt billig den heller
Ba så dette. Bedre enn jeg har sett på lenge [emoji7]Mye fint![]()
RonjaR var det dette man ikke skulle gjøre?
![]()
Resultat
![]()
Fått ordnet 5 stoler, altså gjort dette 20 ganger og om ikke jeg hadde gjort det hvem skulle gjort det? Mannen er ikke handy [emoji23]
Ja det burde de vel begynt med ganske tidlig, tar tid å bli godJeg fatter og begriper ikke at de ikke har egen trening på det og allerede begynt, for å si det sånn....
Har du skada deg, Ronja?Nei, jeg må dessverre vente[emoji20]
Å jo du også
God kveld![]()
Ja det burde de vel begynt med ganske tidlig, tar tid å bli god
Send mail, altså blir han sur så hva er det verste som kan skje?Men så vanskelig å si det
God kveld [emoji38]God kveld alle![]()
Vi heter det vel![]()
En god nr 2 drikk det [emoji56][emoji23]Syns jeg absolutt du kanjeg skal feire med cola
![]()
Hurra! Vi har blitt kjappere [emoji23]Wow!! 1000!!
Du er på toppenNeida, her er det folk som er verre enn meg[emoji23]