Masse god bedring videreTakk takk [emoji173] Fått feberen ned til 37,7 så nå er hun i litt bedre form i allefall. Men får den ikke lengre ned. Får håpe det gir seg raskt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedring videreTakk takk [emoji173] Fått feberen ned til 37,7 så nå er hun i litt bedre form i allefall. Men får den ikke lengre ned. Får håpe det gir seg raskt![]()
Å ikke ødelegge de etterpå og mellom lagene [emoji6] nå ser de ikke like fine ut!
Har ikke klart så mye de siste månedene.Det sliter vel ikke du med?[emoji4]
Har vi ikke flott vær her i dag![]()
Har vært ganske kjedelig å sitte på kontoret i hele dagHelt fantastisk[emoji1]
Takk takk [emoji173] Fått feberen ned til 37,7 så nå er hun i litt bedre form i allefall. Men får den ikke lengre ned. Får håpe det gir seg raskt![]()
Er utrolig deilig ved tanke på snøstormen for bare en uke siden
Har ikke klart så mye de siste månedene.
Har vært ganske kjedelig å sitte på kontoret i hele dag
Åja. Det også [emoji23] Blir vant med shiten
En helt typisk norsk vår med andre ord [emoji14]Ikke sant?![emoji23] skifter fort du!
Mer det at treningen spiser av skravletidenNei, men du har jo ikke prøvd heller?[emoji12]
Håper jeg vinner også. Som regel babygreier med. Og jeg har store barn [emoji23][emoji38]
Godt den har gått så mye ned da [emoji4]Ja, det fungerer bedre i allefall. Hun måtte få det sist hun var dårlig også. Nå har hun fått både og, i samråd med lege og feberen er i allefall nede på 37,7.
Mye rare legemidler [emoji14] Ikke så glad for å gi Ibux, men det er vel bedre enn at hun skal gå med 40 i feber.
Haha hadde jeg enda gjort det, men å vaske, rydde, ta oppvask, sette sammen mikrosterilisator og leke er vist hardt for negler [emoji54]Da må du slutte å grave i jorda med de[emoji23]
Det er heldigvis ikke noe problem herGodt den har gått så mye ned da [emoji4]
Ibux er ikke det verste å gi bed kortvarig sykdom bare man passer på at de har noe mat i magen først [emoji4]
En helt typisk norsk vår med andre ord [emoji14]
Mer det at treningen spiser av skravletiden
Haha hadde jeg enda gjort det, men å vaske, rydde, ta oppvask, sette sammen mikrosterilisator og leke er vist hardt for negler [emoji54]
Akkurat nå er vel du på krykker så det kan du ikkeDet skulle jeg ønske den gjorde her også[emoji12]