☆ Skravletråd Mai ☆

Takk takk [emoji173] Fått feberen ned til 37,7 så nå er hun i litt bedre form i allefall. Men får den ikke lengre ned. Får håpe det gir seg raskt :)
Masse god bedring videre

Ja, det fungerer bedre i allefall. Hun måtte få det sist hun var dårlig også. Nå har hun fått både og, i samråd med lege og feberen er i allefall nede på 37,7.

Mye rare legemidler [emoji14] Ikke så glad for å gi Ibux, men det er vel bedre enn at hun skal gå med 40 i feber.
Godt den har gått så mye ned da [emoji4]

Ibux er ikke det verste å gi bed kortvarig sykdom bare man passer på at de har noe mat i magen først [emoji4]

Da må du slutte å grave i jorda med de[emoji23]
Haha hadde jeg enda gjort det, men å vaske, rydde, ta oppvask, sette sammen mikrosterilisator og leke er vist hardt for negler [emoji54]

Godt den har gått så mye ned da [emoji4]

Ibux er ikke det verste å gi bed kortvarig sykdom bare man passer på at de har noe mat i magen først [emoji4]
Det er heldigvis ikke noe problem her :) Hun er skikkelig glad i mat.

Haha hadde jeg enda gjort det, men å vaske, rydde, ta oppvask, sette sammen mikrosterilisator og leke er vist hardt for negler [emoji54]

Det sliter veldig ja[emoji6]
Mine negler holder seg fine i 1-2 uker de! Du må gjerne si at jeg dermed ikke gjør en dritt hjemme[emoji23]

Back
Topp