For det mesteBra der?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For det mesteBra der?![]()
Hva sa han? Jeg synes du skal si ifra hvis det er illeLurer på om jeg skal si fra til treneren om noe som han sa som flere reagerte på eller bare la det være
Det er frustrerende...og DER gikk korpset forbi vinduet. Flaks at lille F sover tungt![]()
Hurra for 17.mai øvelse etter leggetid [emoji14]...og DER gikk korpset forbi vinduet. Flaks at lille F sover tungt![]()
Herlig no når været tillater detFor det mesteGrillet og spist på terrassen, og lille la seg nå. Der?
Kunne vore betre. Forkjøla og feber, kroppen likte visst dårlig å gå frå sofapotet til lang trilletur kvar dag [emoji14]Det har jeg
Du da.?
Akkurat nå, ja, men tempoet pleier ikke å holde seg ut måneden og jeg har ganske mange dager jeg ikke har så mye tidUnder 50 per dag detfort gjort her inne
![]()
Det klarer dere sikkertAbsolutt. Har veldig troa på 10.000 denne mnd ja![]()
Har 2 av dem ♡♡De er fine [emoji7]
Mye ugreitHva var det han sa?
Greit å kanskje øve først på å gå synkronisering [emoji4]Ingen tvil om det. Når aspirantene spiller noe de kan er er det ikke så ille nei.
De skal lære en sang de har spilt en stund utenat til neste gang. For da skal de ut og marsjere mens de spiller. Det har de ikke prøvd før og aspirantene gjør det uten å øve på å lese noter i samme slengen tydeligvis
Uff daKunne vore betre. Forkjøla og feber, kroppen likte visst dårlig å gå frå sofapotet til lang trilletur kvar dag [emoji14]
Litt sliten etter å ha gått ute i over 4 timer ellers er alt bra ja [emoji4]Alt bra?![]()
Litt forskjelligHva sa han? Jeg synes du skal si ifra hvis det er ille
Alltid velfortjent med max [emoji39]Det er vel fortjent[emoji1][emoji23]
Tja er jo barndomshjemmet uansett hvordan man vrir og vender på detJa
Blir spennende! Føler det er vi som skal selge, men er jo egentlig ikke det [emoji14]
Så bra det er litt bedring da [emoji272]Litt bedre faktisk[emoji4] takk som spør!
Har vel ikke helt interessen jeg da. Men sikkert gøy å ha strikketøy i. Får vel satse på den [emoji23][emoji23][emoji54] hvordan kan du si det til en storksak? [emoji54]
Godt det da ihvertfall, ofte vil man jo unngå morfin preparaterDet gjø9r jeg
Jeg har tom gått i singlett i dag ute. Uten jakke [emoji7] Elsker væretDa må du ikke kjenne etter[emoji13]
Nydelig vær i Oslo idag! Folk i kjoler![emoji7]