Huff :/lykke tilSnart ukeshandel.
Ser virkelig ikke frem til det, er utslitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff :/lykke tilSnart ukeshandel.
Blir ekstra godt når du er ferdig da, også får du ta litt ekstra god tid rundt i butikkenSnart ukeshandel.
Huff :/lykke til
Tusen takkBlir ekstra godt når du er ferdig da, også får du ta litt ekstra god tid rundt i butikken
Har du så mye å rydde da?Tusen takk
Har ikke tid til å slappe av.
Får masse damer på besøk på torsdag så må rydde
Har en del nede som må tasHar du så mye å rydde da?
Huff jaja kjekt med besøk da. Legge deg tidligTusen takk
Har ikke tid til å slappe av.
Får masse damer på besøk på torsdag så må rydde
Jeg hadde bedt mannen om det 100.000 ganger og når jeg var lei av å vente på at han skulle få det gjort hadde jeg endt opp med å gjøre det selvRonjaR var det dette man ikke skulle gjøre?
![]()
Resultat
![]()
Fått ordnet 5 stoler, altså gjort dette 20 ganger og om ikke jeg hadde gjort det hvem skulle gjort det? Mannen er ikke handy [emoji23]
Det burde jeg etter bare 3-4 timer med søvn i natt, men ikke helt sikker på hvordan det skal gå tilHuff jaja kjekt med besøk da. Legge deg tidlig
Du må bære oppe å rydde?Det burde jeg etter bare 3-4 timer med søvn i natt, men ikke helt sikker på hvordan det skal gå til
Uff daCelleforandringer så ikke ut til å være vekke:/
Mhm kjedelig . Men ordner seg nokUff da
Du må skravleSitter og lurer på hvordan jeg skal klare 1.500 innlegg
Det vet jegEr begynnelsen av måneden vet du
Det synes ikke jegSyns det alltid blir skravlet mye inne her jeg
Det har jeg nåSkulle vel litt til at bare dere skulle få dårlig vær [emoji13] men nå kan du vel nyte sola?
Mhm det har deJa det sa jeg og [emoji14] De har vært rå
Derfor jeg bare gjør det til å begynne med, sparer meg for mye masingJeg hadde bedt mannen om det 100.000 ganger og når jeg var lei av å vente på at han skulle få det gjort hadde jeg endt opp med å gjøre det selv