Null jobb, tre barn. Et hjemme (derav null jobb), svigermor på besøk. 17. Mai. Korpsgutt. Jeg i styret.Har full jobb, 3 barn og trener 3 kvelder i uken.
Kan bli et problem
Men det er "er det nok innlegg å svare på" som er utfordringen synes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Null jobb, tre barn. Et hjemme (derav null jobb), svigermor på besøk. 17. Mai. Korpsgutt. Jeg i styret.Har full jobb, 3 barn og trener 3 kvelder i uken.
Kan bli et problem
Ja så det. Du har det en smule travelt ja [emoji85]Er ganske usikker på det
Har nok 10 jeg. Men ingen er særlig dyre da [emoji23]Jeg har aldri hatt mer enn en veske o bruk (pluss en liten svart til fest) jeg dør. Nå har jeg en vanlig (som har bruks-pause) og to stellevesker. Trenger jeg en til?
Ah. Må visst kikke på mai greiene [emoji23] De lå ikke ute tidligere når jeg kikkaMå jo ikke, men veska er for dem over 1500 innlegg.
Det har ikke jeg selv om det er lenge siden sistAha. Jaja. Samme det. Gitt opp å vinne noe [emoji23]
Hvor leng til er det du er i permisjon?Null jobb, tre barn. Et hjemme (derav null jobb), svigermor på besøk. 17. Mai. Korpsgutt. Jeg i styret.
Men det er "er det nok innlegg å svare på" som er utfordringen synes jeg
Godt du har troa [emoji272]Det har ikke jeg selv om det er lenge siden sist
Har det.Ja så det. Du har det en smule travelt ja [emoji85]
Har full jobb, 3 barn og trener 3 kvelder i uken.
Kan bli et problem
Vet ikke hvor mange jeg har, men minst 5 relativt dyreHar nok 10 jeg. Men ingen er særlig dyre da [emoji23]
Ja. Pene drakten. Skjønner du vil ha den ferdig også [emoji7]Har det.
Og i tillegg har jeg en drakt jeg ønsker å strikke ferdig til Lille U
Og helst før den blir for liten [emoji14]Ja. Pene drakten. Skjønner du vil ha den ferdig også [emoji7]
Var ikke noe merkegreier jeg da. Kunne tenkt meg MK veske. Men får meg ikke til det heller [emoji56]Vet ikke hvor mange jeg har, men minst 5 relativt dyre
Haha. Da hadde jeg grått veldig altså. Om ungen vokste fra den før du ble ferdig [emoji39][emoji23]Og helst før den blir for liten [emoji14]
Jeg har mer sansen for Via Victoria.Var ikke noe merkegreier jeg da. Kunne tenkt meg MK veske. Men får meg ikke til det heller [emoji56]
Må google [emoji56]Jeg har mer sansen for Via Victoria.
De er der. Men holder ut. MÅ kjøre de små til speider også [emoji23] Fri i morgen. Satser på bedring da også hehe
Hadde jeg hatt risikoen hadde jeg garantert fått det når jeg hadde spenningshodepine for litt over en mnd siden, hadde så vondt at kastet opp av absolutt alt, gikk MYE nsaid, tok maks doser helt til jeg kom meg til lege som ga meg muskelavslappende og orudis, tok også acetylsalisylsyre som er noe av det verste [emoji54]Trodde heller ikke at jeg hadde noen spesiell risiko for det, men fikk påvist begynnende magesår pga både naproxen og migrenepillene mine som jeg tok en del av kunne gi magesår. Har vært ganske restriktiv med sånt siden. (byttet migrenemedisin etter det)
Men ja, får bli flinkere til å spise sammen med de når jeg begynner å ta de igjen senere.
Håper det er på vei til å gå tilbake da! Håper også at du får svar fortVel venter på skikkelig bekreftelse/svar da. Var jo der i dag og hun så bare fort i mikroskop, men må jo sendes inn . Så er det nye vevsprøver da. Er de fortsatt bare lette så avventer de opptil 1 år til. Du kan gå med lette forandringer 2år inntil de gjør noe men regelmessig prøver da. Er de mer enn lette må de jo fikse med engang . Blææh :/