☆ Skravletråd Mai ☆

Har full jobb, 3 barn og trener 3 kvelder i uken.
Kan bli et problem
Null jobb, tre barn. Et hjemme (derav null jobb), svigermor på besøk. 17. Mai. Korpsgutt. Jeg i styret.

Men det er "er det nok innlegg å svare på" som er utfordringen synes jeg

Jeg har aldri hatt mer enn en veske o bruk (pluss en liten svart til fest) jeg dør. Nå har jeg en vanlig (som har bruks-pause) og to stellevesker. Trenger jeg en til?
Har nok 10 jeg. Men ingen er særlig dyre da [emoji23]

De er der. Men holder ut. MÅ kjøre de små til speider også [emoji23] Fri i morgen. Satser på bedring da også hehe

Bare å bite tenna sammen da og holde ut til dem er hjemme igjen[emoji4] Har du 1g paracet eller? Håper det blir enda bedre, om ikke bra så du får nyte fridag og sola[emoji2]

Trodde heller ikke at jeg hadde noen spesiell risiko for det, men fikk påvist begynnende magesår pga både naproxen og migrenepillene mine som jeg tok en del av kunne gi magesår. Har vært ganske restriktiv med sånt siden. (byttet migrenemedisin etter det)

Men ja, får bli flinkere til å spise sammen med de når jeg begynner å ta de igjen senere.
Hadde jeg hatt risikoen hadde jeg garantert fått det når jeg hadde spenningshodepine for litt over en mnd siden, hadde så vondt at kastet opp av absolutt alt, gikk MYE nsaid, tok maks doser helt til jeg kom meg til lege som ga meg muskelavslappende og orudis, tok også acetylsalisylsyre som er noe av det verste [emoji54]

Vel venter på skikkelig bekreftelse/svar da. Var jo der i dag og hun så bare fort i mikroskop, men må jo sendes inn . Så er det nye vevsprøver da. Er de fortsatt bare lette så avventer de opptil 1 år til. Du kan gå med lette forandringer 2år inntil de gjør noe men regelmessig prøver da. Er de mer enn lette må de jo fikse med engang . Blææh :/
Håper det er på vei til å gå tilbake da! Håper også at du får svar fort

Back
Topp