Jeg får ikke nok veskerLurer jeg også på
Så har jeg jo nok vesker da.
Men så er den vegansk. Da tenkte jeg straks på min veganske svigerinne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke nok veskerLurer jeg også på
Så har jeg jo nok vesker da.
Men så er den vegansk. Da tenkte jeg straks på min veganske svigerinne...
Ja. Er 18 grader her ! [emoji7][emoji7]
Sitter og lurer på hvordan jeg skal klare 1.500 innlegg
Neiiida. Pessimist [emoji23]Jeg ramler bare nedover sånn som dere skravler [emoji23]
Må man opp i 1500?Må jo det skal man opp i 1500....
Innimellom. Sånn små gleder i hverdagen [emoji7][emoji39]Så søte dere er [emoji7]
Håper det gikk bra hos legen daJapp. Jeg får hive meg på lassetMåtte brått til legen med lillemor, så gikk litt tid da [emoji14]
Youtube, google og garnstudio sine sider er gull. Jeg kunne heller ikke noe og nå er jeg i gang med genser nr 3 på 3 uker snart [emoji23]Noen som har noen fine tips til ei som så gjerne skulle ønske hun kunne strikke? (Meg ja[emoji1]) Jeg kunne strikke skjerf en gang i tiden[emoji23] Men husker verken hvordan men legger masker osv osv.. Finnes det en bra nettside eller ett bra youtubeklipp eller noe i den duren som kunne fått meg i gang[emoji1]?
Tror du klarer det fint jegSitter og lurer på hvordan jeg skal klare 1.500 innlegg
I dag er jeg pessimist [emoji23]Neiiida. Pessimist [emoji23]
Viktig det [emoji171]Innimellom. Sånn små gleder i hverdagen [emoji7][emoji39]
Gikk så fintHåper det gikk bra hos legen da![]()
Har full jobb, 3 barn og trener 3 kvelder i uken.Det gjør jeg også[emoji28] og i mai som det skjer så mye annet i tillegg...
Dersom man vil være med i trekningen på vesken må man detMå man opp i 1500?
Er ganske usikker på detTror du klarer det fint jeg![]()
Jeg har aldri hatt mer enn en veske o bruk (pluss en liten svart til fest) jeg dør. Nå har jeg en vanlig (som har bruks-pause) og to stellevesker. Trenger jeg en til?Jeg får ikke nok vesker
Må jo ikke, men veska er for dem over 1500 innlegg.Må man opp i 1500?
De er der. Men holder ut. MÅ kjøre de små til speider også [emoji23] Fri i morgen. Satser på bedring da også heheDeilig[emoji7] er et sommermenneske[emoji28] som liker vinteren til en viss grad[emoji2] Hvordan går det med smertene dine?
Ah. Godt man får hjelpGikk så fintMåtte bare få Ibux
Aha. Jaja. Samme det. Gitt opp å vinne noe [emoji23]Dersom man vil være med i trekningen på vesken må man det