Ikke bra det da.Bruker å prøve å spise, men siden jeg kaster opp av smerter er det ikke alltid det skjer altså.
Altså jeg kan fort finne på å gjøre det selv men har heller ikke risiko for magesår og spiser så fort jeg får effekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bra det da.Bruker å prøve å spise, men siden jeg kaster opp av smerter er det ikke alltid det skjer altså.
Ja det var virkelig fort gjort
Lagersalg høres ikke feil ut [emoji4]Nå er jeg dø sulten og vi skal handle før vi drar til Sandefjord for å handle på lagersalg til baby!
Det var da ikke gode nyheter hva skjer nå da?Celleforandringer så ikke ut til å være vekke:/
Trodde heller ikke at jeg hadde noen spesiell risiko for det, men fikk påvist begynnende magesår pga både naproxen og migrenepillene mine som jeg tok en del av kunne gi magesår. Har vært ganske restriktiv med sånt siden. (byttet migrenemedisin etter det)Ikke bra det da.
Altså jeg kan fort finne på å gjøre det selv men har heller ikke risiko for magesår og spiser så fort jeg får effekt
Ja :/ nye vevsprøver nå daDet er kjipern
Vel venter på skikkelig bekreftelse/svar da. Var jo der i dag og hun så bare fort i mikroskop, men må jo sendes inn . Så er det nye vevsprøver da. Er de fortsatt bare lette så avventer de opptil 1 år til. Du kan gå med lette forandringer 2år inntil de gjør noe men regelmessig prøver da. Er de mer enn lette må de jo fikse med engang . Blææh :/Det var da ikke gode nyheter hva skjer nå da?
Sist var de bare lette . Så nye vevsprøver så får vi se. Går på lette forandringer i 2 år før de gjør noe i håp om at det skal gå over av seg selv . Må ta regelmessig prøver daDet er ikke noe særlig da[emoji17] Håper du får gjort noe med det fort da.
Sommerbukser glemte jeg å se etter...Litt ærend mao. Fått fikset? Vært til gyn selv og shoppa litt
usjCelleforandringer så ikke ut til å være vekke:/
Nei. Vet aldri hvor hva vi ender med. Kommer så mye på markedet ogsåJa, heldig er du
Vi får se hvordan resten av svangerskap + babytid er, kanskje vi finner ut at jeg ikke trenger å tenke på prevensjon heller. Vet aldri![]()
Ja. Er 18 grader her ! [emoji7][emoji7]Ja[emoji7] nå la a seg heldigvis og sovne i vogna, så nå skal sola nytes [emoji2] vinden er tom varm i dag[emoji2][emoji7]
Hihi ja. Men da ville han jeg skulle komme tilbake på en sjekk [emoji14] haha. Vi får se etter lommeboka da jeg [emoji85]Satser på at du snart er helt bra i munnen og slipper smerter på en stund da
Hehe skjønner godt han ikke vil ha detSommerbukser glemte jeg å se etter...
Men bunadsskjorte til mellomste. Noen flere singletter til meg, mascara, lue til lillemor. Ny tut til camelback- flaska til mellomste. Posesalg av sokker til jentene (hadde ikke guttefarger.*)
Mat, som ikke ble burgere fra kiwi som planen var, de har jo reklame for så mange spennende. Kan si det sånn, de hadde mange vegetar og tre pakker kyllingbueger med siste dato i dag.... Håper de får inn litt mer utover uka. Vi griller kylling i dag vi.
Apoteket fikk vi en pakke medisin til hunden.
(*) greit, det finnes ikke jente og guttefarger. Men rosa sokker med blomster og hjerter vil ikke min 8 år gamle sønn ha ;-)
Yes håpe de fortsatt er lette og forsvinner ila et årusj
Må dere gjøre noe spesielt med det da, eller bare holde videre øyne åpne?
edit: så du hadde svart lengre opp.
Det hender jo at det går over av seg selv ja. Men syns det er fint at de holder øye med deg også, sånn i tilfelle.Yes håpe de fortsatt er lette og forsvinner ila et år
Ja har hatt det før og ikke gått over. Så kan jo fortsatt håpeDet hender jo at det går over av seg selv ja. Men syns det er fint at de holder øye med deg også, sånn i tilfelle.
Klarer seg tålig. Matmoms som vanligHuff stakkars, håper det var veldig kortvarig og at hun ikke får mer feber.
Aldri hørt om feber ved for stopp ser nok ikke derfor ihvertfall