Jeg og [emoji173]Håper det hjelper ♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og [emoji173]Håper det hjelper ♡♡
Åh det hørtes deilig utLitt restemat. Delvis oksestek og delvis røkt svinekam, med god saus, grønnsaker og potet.
Til dessert iskake og sitronkake [emoji39]
Så braNummer 600. God natt gitt [emoji23] 100 mer enn planen jo [emoji56]
Åh blir nok finGleder meg veldig selv.
Strikker på Kvalavågsdress til Lille U
![]()
Det er det ikke nei [emoji23]Må vaske opp hos farmor. Og husker det var vår jobb etter alle måltid. Jeg tørka som regel og søstra mi vaska. Var egentlig litt koselig. Men gjerne ikke like koselig hver dag i mange år da. [emoji56]
Å den blir sikkert fin [emoji4]Gleder meg veldig selv.
Strikker på Kvalavågsdress til Lille U
![]()
Tenke seg til hva som skjer bare man koser seg med å skravle [emoji4]Nummer 600. God natt gitt [emoji23] 100 mer enn planen jo [emoji56]
Sove godt [emoji8]
Åh blir nok fin![]()
Det tror jeg ogsåÅ den blir sikkert fin [emoji4]
Kjekt. Kunne tenkt den i grå jegDet tror jeg også
Og god og varm.
Er tynn ull som blir fin å bruke nå i sommer![]()
Var veldig godtÅh det hørtes deilig ut![]()
Heldig da. Farmor tvang oss [emoji23] Hu er så veldig ordensmenneske da. Få det bort med en gangDet er det ikke nei [emoji23]
Tørker ikke da for der går grensa mi, har stativ som gjør den jobben [emoji6] ille nok å vaske og legge de vekk
Ja håper det. Er noen funn på mr, så spent på hva de sier.Huff håper de finner ut av det da! Må være forferdelig!
Ja. Tiden flyr jo [emoji123]Tenke seg til hva som skjer bare man koser seg med å skravle [emoji4]
Ble natta nå. Er i seng faktisk nå [emoji23] Sov godt alleTakk for det[emoji8] Du og når det blir natta[emoji92]
Egentlig det jeg også hadde vi hatt oppvaskmaskin hadde alt gått inn dit med en gang! Men vasker jo opp nærmest hele tiden da så må spare tid også [emoji4]Heldig da. Farmor tvang oss [emoji23] Hu er så veldig ordensmenneske da. Få det bort med en gang
Da er det vel bare å sette i gang daKjekt. Kunne tenkt den i grå jeg![]()
Overse bønneteppe i bakgrunn, følte det ikke helt passet inn [emoji23]
Fine de ble![]()