Natta..nei nå er det natta her
God natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta..nei nå er det natta her
God natt!
Åh nå er det natta
Hihi. Får unger avgårde og alt da. Herlig.Ja egentlig![]()
Åh så bra. Ingenting som er bedreTakk for det[emoji8] heldigvis sovnet hun igjen med en gang.
Får håpe du får beholde noen hvertfall[emoji85] Nå er den ute pluss visdomstenner. Så resten kan jeg vel beholde [emoji23]
Haha. Kan sikkert klare seg med 1 her. Foreløpig [emoji14]Vi kan ta hver vår uke. Selv om jeg tenker de trenger 2 uker bare her [emoji23]
Det gikk jo strålende
Men stakkar sjuklingen![]()
Å så.diggHihi. Får unger avgårde og alt da. Herlig.Slutter 14 også jeg da [emoji14]
Haha ja. Regner med det altså. Var litt uheldig og knakk den bakerste i to. Måtte tas daFår håpe du får beholde noen hvertfall![]()
Fint. 1 hos deg. 3 hos meg da [emoji23]Haha. Kan sikkert klare seg med 1 her. Foreløpig [emoji14]
Ikke så ille det heller neiÅ så.diggjobber til 16 her. Men egentlig helt grei dag det.
Sorry [emoji85] Det var ikke helt meninga da. Men kan heldigvis spise normalt igjen da [emoji56]
Vi har skravla vi. Du får ta oss igjen [emoji23]Obs.
Glemte visst å skravle i dag, jeg
Å så herlig at det gikk så fort da [emoji4]Lille sovna 18.45. Våknet av oppstøt og satt seg opp typ. 20.00. Gikk inn, la henne ned igjen (ligger i dobbeltsenga), og strøyk 30 sekunder i håret, så sovnet hun. WHAAAT? Er det min datter? Forrige natta beit hun meg så ille, så hun fikk ikke pupp. Da strøyk jeg en 30-45 minutter, så sovnet hun. Jeg er ikke vant til dette [emoji14] Haha.
Uff ja. Verste plassen [emoji38]Så godt det da hvertfall[emoji4] lite som slår å ha vondt i kjeften[emoji31]
UffHaha ja. Regner med det altså. Var litt uheldig og knakk den bakerste i to. Måtte tas da
Grett det [emoji14] du fikser det du da?Fint. 1 hos deg. 3 hos meg da [emoji23]
Heldigvis ikke altfor store endringen så lett å kjenne igjen [emoji4]Tjohei! Endra visst navn og bilde jeg [emoji14]
Uff ja. Verste plassen [emoji38]