Sex - oppdatert!

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Da har jeg vært hos legen og fått påvist urinveusinfeksjon! Så må begynne på antibiotika...er noe hele tiden! Derfor jeg kunne blø i helga. Legen fant flott hjertelyd på 150 :happy: Bestilt ny ultralyd bare for å være heeeelt sikker!

Ehhh...veit ikke heltom det passer her, men dere som har sex. Har dere blødd etter samleie?
Har bittelitt panikk...hatt samleie tre ganger med barnefaren i dag, og det kom litt friskt blod under samleie.
Er det noe å være engstelig for eller er det veldig normalt?
:nailbiting:

Last edited:
fea1e0613f9dfd2ccd3f576f1efd5888.jpg

Det er nok helt normalt [emoji4]

Blødd litt 2 ganger, men det er ca 8 uker siden. Er som regel ingenting å bekymre seg for :) hang meg mest opp i at det er heftig med 3 ganger på en dag [emoji23]

Blødd litt 2 ganger, men det er ca 8 uker siden. Er som regel ingenting å bekymre seg for :) hang meg mest opp i at det er heftig med 3 ganger på en dag [emoji23]
Blødde du mye da? Eller kom det bsre litt sånn rosa "slim"? Sorry detaljer;)

Haha! :angelic: blir litt sånn da vi ikke har vært med hverandre siden dagen jeg ble gravid :bag::angelic::rolleyes:

Jeg var også importert iver tre ganger på en dag [emoji23][emoji41] Men skjønner den litt mer når jeg leser adskillelsen. Likevel. Impressive! [emoji1]

Er der flere som har blødd ved samleie? Blir så paranoid! Ser for meg tørke til langt uti nyåret! :banghead:

Blødde du mye da? Eller kom det bsre litt sånn rosa "slim"? Sorry detaljer;)

Haha! :angelic: blir litt sånn da vi ikke har vært med hverandre siden dagen jeg ble gravid :bag::angelic::rolleyes:
Det var ikke mye. Men den ene gangen var det lyserosa (som i veldig utvanna) og den andre gangen litt mørkere.

Hahaha da er det jo forståelig ja! Hvorfor har det gått så lang tid og hvor lenge skal du se han nå da? [emoji173]

Jeg har også blødd litt etter samleie. Bare sånn at det har kommet på papiret etterpå. Har ikke bekymret meg, tenkte at det helt sikkert er slimhinnene. :)

Da har jeg vært hos legen og fått påvist urinveusinfeksjon! Så må begynne på antibiotika...er noe hele tiden! Derfor jeg kunne blø i helga. Legen fant flott hjertelyd på 150 :happy: Bestilt ny ultralyd bare for å være heeeelt sikker!

Ehhh...veit ikke heltom det passer her, men dere som har sex. Har dere blødd etter samleie?
Har bittelitt panikk...hatt samleie tre ganger med barnefaren i dag, og det kom litt friskt blod under samleie.
Er det noe å være engstelig for eller er det veldig normalt?
:nailbiting:
Så bra du fant ut av hva som var problemet og fikk medisiner! Da slipper du å tenke på tørke til over nyttår [emoji23][emoji23]
Åh, så godt at du fikk høre hjertelyden [emoji173]️

Så bra du fant ut av hva som var problemet og fikk medisiner! Da slipper du å tenke på tørke til over nyttår [emoji23][emoji23]
Åh, så godt at du fikk høre hjertelyden [emoji173]️
Ja, veldig godt å vite at det ikke var sex'n som gav utslag! Nå må han bare komme hjem fra Tsjekkia så skal der ikke være tørke.. :woot::woot: Utnytte hver dag som om det var den siste før magen blir for stor ..;)

Ja, veldig godt å vite at det ikke var sex'n som gav utslag! Nå må han bare komme hjem fra Tsjekkia så skal der ikke være tørke.. :woot::woot: Utnytte hver dag som om det var den siste før magen blir for stor ..;)
Digger tankegangen din [emoji23][emoji23]

Sex går fint uansett om magen er stor, så det står bare på vilja [emoji23]

Back
Topp