Er litt kos og daVi har tuppa på rommet vårt enda, så kan ligge i senga mi ved siden av hennes[emoji4] vi er på tur inn i en slik periode nå tror jeg[emoji29] men går heldigvis fort over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt kos og daVi har tuppa på rommet vårt enda, så kan ligge i senga mi ved siden av hennes[emoji4] vi er på tur inn i en slik periode nå tror jeg[emoji29] men går heldigvis fort over.
Hahaha [emoji23] Så bra da!Haha [emoji23] kan jo ikke leite en gang [emoji23] står her og [emoji85]
Vi to har, ikke bestandig alle andre er like enige![]()
Ja. Liker den godt. Mannen er så kresen i stilen sin så [emoji14]Høres ut som en kul butikk![]()
Jeg er tidvis ikke den med troa. Men i kveld har jeg denVi to har, ikke bestandig alle andre er like enige![]()
Da har jeg endelig fått satt meg ned.
Nå skal bare de to minste i seng om litt, og så har jeg litt fri
Jada. Av og til lurer jeg litt på hvor jeg har øynene når jeg leiter [emoji14]Hahaha [emoji23] Så bra da!
Var mulig jeg regna feil da. For klokka sju var det 1,5 igjen. Men 18-19 vsr brukbar fart.Det går jo på en god dag?[emoji12]
Og i dag er vel en god dag vel?![]()
Elsker pavlova! [emoji7] Beste jeg vet. En av hvertfall [emoji7]
Ligger i sengen med yngste her, men hun har sovnet så snart kan jeg snike meg utEr for tiden på.gulvet ved siden av minste sin seng, men det ser ut til å gå riktig vei hvertfall![]()
Utrolig irriterende at jeg ikke ser hvor mange innlegg jeg har lenger...
Jo da, men ikke så ofte jeg er i Vestby og har litt lyst til å handle på Outlet
Det var detPerfekt cup-vær[emoji1]
Er vel ikke alt admingjengen får med seg vel?![]()
Hei heiJeg orker ikke å lese 179 sider, så jeg bare hopper inn her og sier hei.
"Hei! [emoji4]"
Og satser på å joine skrabletråden her for fult i mai. Hvis dere er like søte her som alle inne på terminforumet mitt[emoji1]
Mine er hanket inn for kveldenSå herlig. Her er begge ute og leker. Ene i hagen og andre stakk til ei venninneMan nyter været gitt
![]()
Så tven er for meg selv allerede hihi
Så bra, og med det tempoet som er nå vil det gå med fin marginJeg er tidvis ikke den med troa. Men i kveld har jeg den
Bare å hoppe inn i samtaler der du føler for det[emoji1]
Fint l8ite,kom akkurat hjemPlaner for kvelden da dere?[emoji4]