Vindtett dress

Lillehvitveis

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Et det noen som har kjøpt eller vet hvor man kan kjøpe vindtett dress i små størrelser?
Jeg har tittet på flere sportsbutikker, Name It, HM, Cubus og Lindex i dag. Men det minste jeg finner er 80. Skulle gjerne hatt 68.
Jeg vil så gjerne ta med lillegutt på tur i bæresele der det ikke er passende med vogn, men er så redd det skal bli kaldt når det blåser eller når vi går i skyggen.

Et det noen som har kjøpt eller vet hvor man kan kjøpe vindtett dress i små størrelser?
Jeg har tittet på flere sportsbutikker, Name It, HM, Cubus og Lindex i dag. Men det minste jeg finner er 80. Skulle gjerne hatt 68.
Jeg vil så gjerne ta med lillegutt på tur i bæresele der det ikke er passende med vogn, men er så redd det skal bli kaldt når det blåser eller når vi går i skyggen.

Har ikke sett noe i så smått, men alternativ til vindtett dress er bæreomslag, kjekt hvis man går inn noe sted og, da slipper man å kle om barnet. Kan feks kjøpes hos Vidunderbarn: https://www.vidunderbarn.no/categories/baretilbehor

Polarn og Pyret :)

Jeg ville gått for bæreomslag eller bærejakke. Synes det fort blir vanskelig å få mini til å sitte bra hvis han har for mye klær på inni sela/sjalet.

Her har vi brukt teddydrakt og fleece dress. Vi har flecetrekk som er vindtett og vanntett til ergobaby. Sett noe lignende til babybjørn bæresele

Jeg har kjøpt en dress på nameit i str 62/68, men syns den er i overkant stor i størrelsen (i alle fall til våre lille snupp foreløpig, hun bruker 62 i lille lam dress) Avtakbar hette og vanntett er den og, gleder meg til den passer! [emoji1360]

Jeg har kjøpt en dress på nameit i str 62/68, men syns den er i overkant stor i størrelsen (i alle fall til våre lille snupp foreløpig, hun bruker 62 i lille lam dress) Avtakbar hette og vanntett er den og, gleder meg til den passer! [emoji1360]
Å? [emoji15] Jeg var på Name It idag, men de hadde ikke. [emoji20]

Å? [emoji15] Jeg var på Name It idag, men de hadde ikke. [emoji20]

Det var før påsken, så kan være utsolgt? (Kjøpte mtp ferien) Ser slik ut, hvis du vil spørre dem feks [emoji5] (finnes og i blå)
Kjennes ut som softshell på en måte, fleeceaktig inni [emoji1360]
31cdbcc682ac86a78e640dfdcb80e9d8.jpg

Det var før påsken, så kan være utsolgt? (Kjøpte mtp ferien) Ser slik ut, hvis du vil spørre dem feks [emoji5] (finnes og i blå)
Så fin dress [emoji7] Må se om de har den på name it her i byen og :)

Den var jo super fin! Må nesten innom å kikke selv! [emoji23]

Troll har også vindtette dresser :) jeg kjøpte brukt på finn.no! Tipp topp[emoji106]

Back
Topp