Første møte?

Vi møttes via felles venner. Har alltid kjent til han men når vi møttes var det mange år siden jeg hadde sett han. Det var utvilsomt kjærlighet ved første blikk. Vi prata hele kvelden og neste dag. Det tok ikke mange dager før vi ble et par og har holdt sammen siden :)

Vi jobbet frivillig på et studentutested. Jeg var gruppeleder og hadde nylig tatt over gruppen. Han var bestevenn med den forrige gruppelederen, og skulle egentlig ta over men var bortreist når det plutselig ble nødvendig med overtaker ganske kjapt.

Etter en vakt vi hadde jobbet sammen fikk jeg en sms om at vi måtte prate sammen. Ble livredd og tenkte "hva har jeg gjort galt", men sa likevell ja til å møtes.

Litt overraskende fortalte han at han var forelsket. Jeg fikk litt sjokk og avviste han. Møttes dagen etterpå for å prate, og ble på en eller måte sammen den dagen.

Nå er vi sammen på femte året, har kjøpt hus sammen og en 2 år gammel sønn. Gifter oss i august og venter nr 2 i slutten av desember :)

Han gikk i klasse med min barndomsvenninne. Så ble invitert med på klassefestene deres. Gikk en del fester uten noe mer enn blikk. Så plutselig kom vi bort fra resten av gjenget på byen, og ble sittende å prate flere timer. Neste fest var hjemme hos han, og da kyssa vi. Etter det datet vi hver dag i 2 mnd, flere timer om dagen. Så ble vi sammen. Er nå 10 år og 2 uker siden første date [emoji4] bodd sammen i 9 år :-) har en datter på 16 mnd [emoji173]

Vi traff hverandre på en internatskole, møttes et par ganger på treningsrommet og jeg sjarmerte han med mine akrobatiske ferdigheter. Vi ble sammen etter noen måneder og har nå bært kjærester i snart 5 år og vi giftet oss i fjor.

Jeg vsr 15 i 2006 og snek meg med 2 eldre kusiner på karaokebar. De skulle møte han som senere ble min mann for å synge karaoke.
Vi så hverandre bare av og til siden han holdt til i nabolaget, men så ble han skilt i 2010 og da begynte ting å skje. Vi fikk plutselig ett barn i desember 2012, flyttet sammen i mai2013 giftet oss i nov 2014. Så nytt barn i juli 2016 og nå blir det i des 2017. Det blir mitt 3 og hans 5 barn
Jeg er nå 27 og mannen blir 56.
Vi har det helt ålreit i sammen. Han lager middag hver dag og bytter bleier.
Så vi fordeler oppgavene.

Last edited:
Jeg vsr 15 i 2006 og snek meg med 2 eldre kusiner på karaokebar. De skulle møte han som senere ble min mann for å synge karaoke.
Vi så hverandre bare av og til siden han holdt til i nabolaget, men så ble han skilt i 2010 og da begynte ting å skje. Vi fikk plutselig ett barn i desember 2012, flyttet sammen i mai2013 giftet oss i nov 2014. Så nytt barn i juli 2016 og nå blir det i des 2017. Det blir mitt 3 og hans 5 barn
Jeg er nå 27 og mannen blir 56.
Vi har det helt ålreit i sammen. Han lager middag hver dag og bytter bleier.
Så vi fordeler oppgavene.

Så bra å se at dere får det til å funger selv med såpass stor aldersforskjell [emoji4]
Nå spør jeg fordi jeg lurer, ikke for å rette noen pekefinger.
Hvordan tror du ting blir om 10-12 år, når han er pensjonist, mens du enda er veldig ung?

Så bra å se at dere får det til å funger selv med såpass stor aldersforskjell [emoji4]
Nå spør jeg fordi jeg lurer, ikke for å rette noen pekefinger.
Hvordan tror du ting blir om 10-12 år, når han er pensjonist, mens du enda er veldig ung?
Han er alt for aktiv til å bli pensjonert.
Stor forskjell på han i forhold til andre med samme alder. Jeg er ikke en som går på disco.
Gi meg en gitar så koser jeg meg.
Dette går bra for kjærligheten blomstrer og vi repekterer hverandre.

Back
Topp