Det er veldig godt å høre at andre har det noe lignende hvertfall, da er det jo tålig normaltJeg har også endel utflod. Ikke hver dag men i perioder.
Jeg blir også ekstra bekymret når jeg ser hvor mange som mister på forumet generelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig godt å høre at andre har det noe lignende hvertfall, da er det jo tålig normaltJeg har også endel utflod. Ikke hver dag men i perioder.
Jeg blir også ekstra bekymret når jeg ser hvor mange som mister på forumet generelt.
Ja det kan godt hende det [emoji1] Bra du er bedre nå da [emoji85]Siden det sluttet da jeg begynte å jobbe, så har jeg rett og slett en mistanke til at jeg måtte bevege meg mer enn jeg gjorde da jeg var i permisjonaner jo ikke, men var på legevakten for det og de fant ikke noe svar
![]()
Jeg måtte også legge i truseinnleggJeg har faktisk så mye utflod at jeg må bruke truseinnlegg[emoji28][emoji28][emoji28] så trur det er helt normalt!
Men ja skjønner godt frykten din!! Klarer ikke slappe helt av jeg heller![emoji175]
Jeg trodde jeg hadde eggløsning pga all utfloden. Har hatt trøblete mens siden januar så var kjempe glad for eggløsning [emoji23] (Har PCO)Jeg har faktisk så mye utflod at jeg må bruke truseinnlegg[emoji28][emoji28][emoji28] så trur det er helt normalt!
Men ja skjønner godt frykten din!! Klarer ikke slappe helt av jeg heller![emoji175]
Jeg trodde jeg hadde eggløsning pga all utfloden. Har hatt trøblete mens siden januar så var kjempe glad for eggløsning [emoji23] (Har PCO)

Jeg kjenner at jeg engster meg litt når jeg ser de siste dagene at flere har mistet.
Så jeg lurer på hva dere andre opplever med utflod i graviditeten? Jeg har stikking i høyre side, spesielt når jeg sitter. Og kommer en god del utflod (blank, vannaktig) til tider. Beklager for for mye informasjon, jeg bare trenger å vite hva dere andre opplever![]()
Jeg spottet brunt den ene dagen helt tidlig i graviditeten, og etter alt jeg vet så er alt fortsatt fintJeg opplever litt brun aktig utflod... glere som opplever det? Blir så skremt av al jeg leser om dette...da det er forbumdet med SA de fleste plassene jeg har lest om det..
Jeg har, og vært på TUL, så var ingen problemer med det [emoji4]Jeg opplever litt brun aktig utflod... glere som opplever det? Blir så skremt av al jeg leser om dette...da det er forbumdet med SA de fleste plassene jeg har lest om det..
Eg hadde litt brun utflod et par dager i slutten av veke 4 og slutten av veke 5, blei vettskremt men prøvde å tenke at så lenge det ikkje kommer friskt blod så er alt braJeg opplever litt brun aktig utflod... glere som opplever det? Blir så skremt av al jeg leser om dette...da det er forbumdet med SA de fleste plassene jeg har lest om det..