Dårlig i magen?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Jeg får av og til knip, og må LØPE på do! Det vanlige er vel litt hard mage nå (hadde det tidligere). Flere som har det slik? Akutt behov, så tungvint å være på jobb, da jeg hater å gjøre nr 2 på offentlig do :hilarious:

Plaget med mye luft i magen, og hard mage. Veldig vondt og ubehagelig.

Forstoppelsediare kanskje?
Ikke uvanlig ved vanlig forstoppelse å være så forstoppet at kroppen sier "screw this shit" og åpner alle kraner [emoji6]

Forstoppelsediare kanskje?
Ikke uvanlig ved vanlig forstoppelse å være så forstoppet at kroppen sier "screw this shit" og åpner alle kraner [emoji6]
Haha:hilarious: kommer på do hver dag, så tror ikke det er forstoppelse heldigvis :) men kommer av og til knip, så blir jeg uvel og så må jeg løpe :p

Ikkje dårlig-dårlig, men merkar at magen er meir ømfintlig. Får fortare knip/verk ifb med luft og andre "plager". Evt så kjenner eg mykje meir etter når det gjeld alt ubehag i mageregionen ;)

Hadde de første ukene mye løs mage, har nå begynt å stabilisere seg. Har mye luft, men det kommer i hovedsak opp når jeg brekker meg;)

Her er også magen ganske plagsom.
Ikke så mye galt annet enn at det ikke er mye forvarsel. Det NÅ vi skal på do :shifty:
Håper det går over etterhvert.. hehe :hilarious:

Back
Topp